اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: امنیت ایران وابسته به هیچ کشوری نیست

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشور بیگانه ای نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: امنیت ایران وابسته به هیچ کشوری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار رسول سنایی‌راد صبح امروز در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی که در دانشگاه ایلام برگزار شد،گفت: حماسه سازان اصلی جنگ هشت ساله تحمیلی مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام بودند که با شجاعت با دشمن بعثی مقابله کردند.

وی افزود: ۹ دی ۸۸ حماسه‌ای ماندگار است چرا که عوامل داخلی فتنه گر با حمایت استبداد غربی سعی در نابودی فضلیت‌ها و ارزش‌های اسلامی داشتند اما با حضور پرشور مردم و به دنبال دعوت رهبری فتنه و فتنه گران رسوا و آنان شکست خوردند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بهره برداران از این فتنه، منافقین و بیگانگان بودند افزود: آنها به دنبال تغییر ساختار بودند که با حلم و بردباری و بصیرت افشانی رهبر شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران به نماد عاشورا و اسلام توهین کرده بودند ادامه داد: مردم ایران به دنبال غیرت عاشورایی و انقلابی برای دفاع از اصل نظام به میدان آمدند و با کمترین ریزش منافقان در مواجه با مردم عقب نشینی کردند و نقشه شوم آنها نقش بر آب شد.

سردار سنایی‌راد تاکید کرد: رهبری منش و رفتار شهید سلیمانی را یک مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم می‌داند شهید سلیمانی نماینده‌ی مکتبی بوده که خروجی آن عزت است.

وی ادامه داد: پیروزی میدان جنگ با داعش و جبهه استکبار شهید سلیمانی بود چرا که وی وعده نابودی داعش را داده بود و این وعده پس از ۲ ماه از سخنرانی ایشان محقق شد.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشوری نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

سردار سنایی‌راد بیان داشت: ایران امروز کشوری است که هیچ قدرتی در جهان حتی فکر حمله نظامی به آن را ندارد چراکه اقتدار دفاعی و نظامی ایران در دنیا بر همگان آشکار شده است.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی مولفه هایی دارد: دین باوری، ولایت مداری و ولایت محوری، مردم داری، انقلاب گری است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول