اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امدادرسانی به ۱۴۴ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی فارس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیرو ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایر‌نشین استان فارس، ۲۲ تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شده و مابقی تیم‌ها به صورت آماده باش هستند.

امدادرسانی به ۱۴۴ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس، از امدادرسانی به ۴۴۰ حادثه دیده در سیل و آبگرفتگی و بارش برف اخیر در سطح فارس خبر داد.

حسین درویشی با اشاره به خدمت رسانی ۹۹ امدادگر و نجاتگر استان فارس از روز چهارشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز امروز، به به تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در استان فارس طی سه روز گذشته پرداخت و گفت: ۹ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، لامرد، فیروزآباد و اقلید در این مدت در استان تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

 وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس ۲۲ تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شده و مابقی تیم‌ها به صورت آماده باش هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه امدادرسانی به حادثه دیدگان بارندگی‌ها شامل اقدامات مختلفی بود، خاطرنشان کرد: اقلام غذایی و زیستی شامل نایلون، پتو، بسته غذایی، چادر، موکت، والور، برنج، حبوبات و قند بین حادثه دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های ذکر شده توزیع و به تعدادی از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شده است.

 حسین درویشی همچنین با اشاره به امدادرسانی به ۱۴۴ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی در این استان، توضیح داد: در این عملیات‌ها از دو دستگاه موتور آب کش و همچنین ۱۵ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ۶ آمبولانس استفاده شد.

انتهای پیام/ ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول