اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف و ضبط ۱۱۰ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در مازندران

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: در ۹ماهه سال جاری ۱۱۰ مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در حوزه توزیع برق مازندران کشف و ضبط شده است.

کشف و ضبط ۱۱۰ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران سیدکاظم حسینی کارنامی گفت : در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰،  ۱۱۰مرکز با تعداد ۹۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در حوزه توزیع برق مازندران کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح مقابله با دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز ، ۱۸۶ مرکز غیرمجاز که شامل ۳هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده در حوزه توزیع برق مازندران کشف شده است، اظهار کرد: میزان انرژی مصرفی این تعداد دستگاه ۱۳.۵ میلیون کیلووات ساعت و بهای برق مصرفی آن ۱۱۲ میلیارد ریال محاسبه شده است .

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به کشف یک مزرعه بزرگ رمزارز دیجیتال در امور آمل غرب، گفت:  این مزرعه به صورت کاملاً حرفه‌ای و با نهایت دقت در مخفی کاری تجهیزات در یک دامداری متروکه راه‌اندازی شده بود که همکاران دفتر لوازم اندازه گیری ستاد و امور پس از اخذ مجوزات لازم و هماهنگی با نیروهای انتظامی برای ورود به ملک مورد نظر، ۷۵ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز از این مکان ضبط و جمع آوری کردند که انجام  اقدامات قانونی  بعدی و برخورد با مشترک متخلف مطابق دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر در دست اقدام است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول