اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تکمیل بخشی از حلقه مفقوده کریدور تهران-بندر امام (ره)/تأمین مالی آزادراه قم-راهجرد در قالب مشارکت‌

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه قم-راهجرد به طول ۷۵ کیلومتر، با مشارکت ۵۰ درصدی سرمایه‌گذار خصوصی و تأمین مالی ۵۰ درصدی دولت، چهار ساله ساخته می‌شود.

تکمیل بخشی از حلقه مفقوده کریدور تهران-بندر امام (ره)/تأمین مالی آزادراه قم-راهجرد در قالب مشارکت‌

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در سفر هیات دولت به استان قم، وزیر راه و شهرسازی امروز از پروژه آزادراه قم - سلفچگان - راهجرد بازدید کرد.

در این باره خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور می‌گوید: به همراه وزیر ‌راه و شهرسازی در سفر هیأت دولت به استان قم، از آزادراه قم - اراک بازدید شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت:‌ قطعه اول این آزادراه به طول 75 کیلومتر حدفاصل قم تا راهجرد در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: برآورد ریالی این پروژه به طول 75 کیلومتر حدود 5 هزار میلیارد تومان است که با مشارکت بخش خصوصی به میزان 50 درصد و مشارکت 50 درصدی دولت در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این بخش از آزادراه به عنوان قطعه‌ای مهم و اقتصادی از تهران تا بندر امام خمینی(ره) در حال اجرا است، اضافه کرد: شبکه آزادراهی تهران - بندر امام خمینی(ره) به عنوان مهمترین شبکه و کریدور آزادراهی کشور است که امیدواریم قطعات باقی‌مانده آن را هم تکمیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد‌: طبق برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، عملیات احداث این آزادراه حداکثر تا چهار سال آینده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول