اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان البرزی به پایان رسید/رکورد ۴۵۰۰ شنای پیوسته توسط مددجویان

سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با تأکید بر اهمیت افزایش فعالیت‌های بدنی و ورزشی در زندان‌ها با هدف ارتقاء سلامت جسمانی زندانیان، گفت: جشنواره زمستان ورزشی زندانیان البرزی در رشته‌های والیبال، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز، طناب زنی، آمادگی جسمانی، طناب کشی و بازی های محلی در زندانهای استان البرز طی دو هفته برگزار شد.

جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان البرزی به پایان رسید/رکورد ۴۵۰۰ شنای پیوسته توسط مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرهاد بهرامی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز، صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان استان البرز، با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش در زندان‌ها، گفت: این جشنواره ورزشی در رشته‌های والیبال، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز، طناب زنی، آمادگی جسمانی، طناب کشی و بازی های محلی در زندانهای استان البرز طی دو هفته برگزار شد.

 وی افزود: در مرحله اول ۱۵۱۸ نفر از زندانیان و در مرحله دوم ۴۲۲ نفر در ندامتگاه مرکزی کرج و تعداد ۱۰۴ نفر در ندامتگاه فردیس با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت ۵۷ نفر از آنها بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز با اشاره به حفظ سلامتی و ارتقا روحیه مددجویان با ورزش، اظهار کرد: هم اکنون ورزش صبحگاهی در تمام اندرزگاه ها با حضور حداکثری مددجویان و در شرایط خوب آب و هوایی برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: علاوه بر این سالن ورزشی چند منظوره زندان کرج همه روزه در اختیار ورزشکاران رشته‌های مختلف است و تلاش می کنیم با تکمیل و تجهیز سالن ورزشی زندان فردیس سرانه ورزشی زندان‌های استان را بیش از پیش ارتقا بخشیم.

در حاشیه این مراسم رکورد شکنی شنا توسط یکی از مددجویان بود که از ابتدای مراسم تا انتها به صورت پیوسته حرکت شنا را انجام داد، وی ۴۵۰۰ شنای پیوسته را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول