اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: مغرور و بی نظم بودیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم/اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین آن هم باشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مقابل صنعت نفت آبادان بی نظم بودیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

خطیبی: مغرور و بی نظم بودیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم/اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین آن هم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رسول خطیبی پس از شکست آلومینیوم اراک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. در 10 دقیقه اول خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت. شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم.

وی ادامه داد: امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم،  اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص داوری گفت: با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

خطیبی گفت: یک مقدار احساس کردم بچه ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول