اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خانه جوان اسلامشهر جانمایی شد/ بازدید وزیر ورزش از استادیوم ۷ هزار نفری

جانمایی احداث خانه جوان در شهرستان اسلامشهر، توسط وزیر ورزش و جوانان انجام شد و در ادامه سجادی از استادیوم ۷ هزار نفری و خانه کشتی اسلامشهر بازدید کرد.

خانه جوان اسلامشهر جانمایی شد/ بازدید وزیر ورزش از استادیوم ۷ هزار نفری

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عصر امروز جانمایی احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر انجام  شد.

طرح احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر که از سال ۹۷ مورد تصویب دولت قرار گرفته، پس از کش و قوس‌های فراوان و عدم تحویل زمین به پیمانکار و علیرغم تخصیص ۳۰ درصدی اعتبار پروژه تاکنون به مرحله اجرا در نیامده و مسکوت مانده بود.

با پیگیری های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر و با حمایت‌های مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی امروز کلنگ احداث خانه جوان شهرستان اسلامشهر، توسط عالی ترین مقام وزارت ورزش و جوانان دولت به زمین زده شد و انتظار می‌رود، با تلاش پیمانکار و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز طرح از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن  این ساختمان احداث و مورد بهره برداری جوانان شهرستان قرار گیرد.

قرار است خانه جوان اسلامشهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، با اعتبار اولیه ۱۶ میلیارد ریالی در جوار اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر احداث شود.

جوانان این شهرستان امید و انتظار دارند تا با همت و پشتوانه جهادی مسئولین ورزش و جوانان و دستگاه‌های ذیربط، این پروژه عمرانی خدماتی فرهنگی تا قبل از پایان عمر دولت سیزدهم احداث و از آن بهره برداری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سفر یک ساعته وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اسلامشهر، سجادی علاوه بر جانمایی خانه جوان اسلامشهر، از سالن خانه کشتی این شهرستان که اخیراً بازسازی و تجهیز شده و همچنین از استادیوم ورزشی ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر بازدید به عمل آورد.

بنابر اعلام  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تغییر پیمانکار و ی مراحل قانونی قراراست ظرف ۲/۵ ماه آینده کلنگ احداث خانه جوان اسلامشهر به زمین زده شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول