اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گرشاسبی: تصمیم درباره منع حضور بازیکنان خارجی غلط بود/ واکنش به شایعه حضور در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با اتفاقات اخیر مشخص شد تصمیم قبلی برای عدم حضور بازیکنان خارجی در ایران اشتباه بود.

گرشاسبی: تصمیم درباره منع حضور بازیکنان خارجی غلط بود/ واکنش به شایعه حضور در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی پیش از دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: آخرین مهلتی که بوده اسناد و مدارک ارسال شده و امیدوارم این قضیه حل شود و طرفداران استقلال و پرسپولیس از نگرانی خارج شوند.

وی افزود: همه چیز به مدارکی که ارسال کردند بستگی دارد. اگر همه ایرادات را بر طرف کرده باشند حل می شود ولی اگر موردی باشند قطعا موارد را نمی پذیرند.

مدیرعامل فولاد خوزستان تاکید کرد: فدراسیون در این قضیه تقصیری ندارد.ما در فولاد با پنجره بسته مواجه بودیم ولی ما تیمی را گذاشتیم  که روزانه همه چیز را رصد می کردند. ما به موقع مدارک را ارسال کردیم و خوشبختانه مجوز را گرفتیم. بدهی ها همیشه زنگ خطر است و باید مراقب این موضوعات باشیم.

گرشاسبی در خصوص دیدار تیمش با استقلال گفت: ما آمدیم یک بازی جوانمردانه انجام دهیم. شعار ما این است که بازی جوانمردانه انجام بدهیم و به بازیکنان همیشه گفته ایم اگر اصول اخلاقی رعایت شود بازی خوب و نتیجه هم در کنار آن همراه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه شایعه شده یکی از گزینه های مدیریت پرسپولیس است گفت:من الان مدیرعامل فولاد هستم و اگر وارد این بحث ها نشوم بهتر است. اینکه مدیرعامل پرسپولیس مشخص نمی شود را از وزارت ورزش سوال کنید تا آنها پاسخ بدهند. 

مدیرعامل فولاد در خصوص اینکه فدراسیون نتایج دیدارهای گل گهر را 3 بر صفر کرده و با این شرایط وضعیت جدول به هم ریخته است گفت: در کل این تصمیم غلط است. این حرف من از نظر حقوقی است.اصلا ربطی ندارد که کسی به مسائل باشگاه ها ورود کند که بازیکن خارجی بگیرند یا نگیرند. پس چرا دوباره حضور بازیکنان خارجی آزاد شد؟ مشخص شد تصمیم قبلی غلط بود ولی امیدوارم در ادامه تصمیمات درستی اتخاذ شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول