اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از
انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید خبر داد.

انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید

خبرگزاری فارس ـ امیر مرواریدی: خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱ قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال  ۸۲، مجلس شورای اسلامی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی وارث تمامی اموال و دارایی‌های سازمان ایران‌گردی‌ و جهان‌گردی سابق است.

 وی‌با اشاره به شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به‌عنوان عامل تصدی‌گری و بازوی اجرایی وزارت متبوع افزود: در سال‌های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش‌ فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی داشت.

نیکزادفر با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: اخیراً مالکیت ۹ هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت‌جمشید  به نام شرکت سند خورده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ادامه داد: با جذب سرمایه‌گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول