اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

احیای مزیت‌های خرد اقتصادی اولویت نخست تربت حیدریه است

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه گفت: احیای مزیت‌های خرد اقتصادی اولویت نخست دولت در تربت حیدریه است.

احیای مزیت‌های خرد اقتصادی اولویت نخست تربت حیدریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر کی پور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه در دیدار  با اصحاب رسانه گفت: احیای مزیت‌های خرد اقتصادی اولویت نخست دولت در تربت حیدریه است. احیای توانمندی و ظرفیت داخل تربت حیدریه بخشی از مشکلات را برطرف می‌کند، ضمن آنکه در ادامه باید با جذب سرمایه گذار و به فعلیت رساندن طرح‌های اقتصادی بزرگ گام‌های بعدی را برداریم.

وی افزود: وقتی در پیشینه یک منطقه مشاهده می‌کنیم چه ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد یقینا با به فعلیت رساندن اقتصاد‌های خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زود بازده بخشی از مشکلات را برطرف می‌شود.

کی پور خاطرنشان کرد: شأن خدمتگزاری ایجاب می‌کند که مسائل و مشکلات منطقه تا حصول نتیجه پیگیری شود، اما برخی معادلات در این حوزه فرا شهرستانی و فرا استانی است که با تقویت و ارتقای ارتباطات فرا منطقه‌ای می‌توان در به نتیجه رسیدن این بخش از مشکلات تسریع کرد.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان قرارگرفتن در مسیر زائران و مسافران حریم قدس رضوی است که باید ماندگاری و جاذبه‌های ماندن را در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی ارتقا دهیم.

کی پور در ادامه گفت: تبلیغات در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و کشاورزی به عنوان موتور محرک برای جذب و ماندگاری زائر و مسافر است. در این برهه از زمان تبلیغات حرف اول را می‌زند و باید مزیت‌های همچون زعفران، ابریشم، عقیق و سایر صنایع را طوری تبلیغ کنیم تا گردشگر و زائر و مسافر شرطی شوند و به مانند کسی که به قم و اصفهان سفر می‌کند و سوهان و گز را خرید می‌کند در این شهرستان هم بتواند اینگونه عمل کنند تا منافع اقتصادی برای مردم منطقه حاصل شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول