اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سویه اُومیکرون، کرمانشاه را به حالت آماده‌باش درآورد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم را برای مقابله با سویه اُومیکرون در استان داریم.

سویه  اُومیکرون، کرمانشاه را به حالت آماده‌باش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم را برای مقابله با سویه اُومیکرون در استان داریم.

وی ادامه داد: دستگاه اکسیژن‌ساز به اندازه کافی در بیمارستان‌های استان وجود دارد همچنین تعداد ۲ هزار کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مدیران بیمارستان‌ها باید تعمیرات دستگاه‌ها و تعویض فیلترها و روغن دستگاه را انجام دهند تا درصورت بروز پیک احتمالی با مشکل اکسیژن مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ تخت به تخت‌های ICU در بیمارستان‌ها اضافه شده و آمادگی تامین تجهیزات بخش ICU بیمارستان فارابی را نیز پس از تکمیل این بخش داریم.

محمدی، از ذخیره داروی رمدسیویر و سایر داروهای مربوط به کرونا برای یک ماه در استان خبر داد و گفت: در صورت مواجه با پیک جدید بیماری کمبودی از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز  در استان وجود ندارد.

محمدی گفت: با توجه به ضرورت وجود برخی اقلام مصرفی در بیمارستان‌ها، تمهیداتی اندیشیده شود که این اقلام با توجه به اعلام نیاز بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گیرد و لیست این اقلام در اختیار بخش‌های مرتبط قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول