اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبداللهی: روی کاغذ قرعه ما آسان است اما در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد

مربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در جام حذفی بازی آسانی وجود ندارد و تیم‌ها انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند.

عبداللهی: روی کاغذ قرعه ما آسان است اما در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد

حمید عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و قرعه این تیم در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در پیش از شروع فصل داشتیم، تیم در بازی های ابتدایی کمی دچار مشکل شد اما رفته رفته خیلی بهتر شدیم. به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردیم و در هفته گذشته لیگ برتر هم فجر سپاسی را شکست دادیم. خداراشکر شرایطمان رو به رشد است و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: روی کاغذ شاید قرعه آسانی داشته باشیم اما در فوتبال قطعیتی وجود ندارد. در مرحله قبلی مقابل شاهین 120 دقیقه بازی کردیم و در پنالتی ها موفق به صعود شدیم. هیچ بازی آسانی وجود ندارد، مخصوصا در جام حذفی که تیم‌ها انگیزه بیشتری برای بردن دارند و بازی داخل یا خارج از خانه فرقی ندارند. تیم خلیج فارس بندرماهشهر، تیم قابل احترامی است. آن‌ها هوادار رضا عنایتی را حذف کردند. قطعا انگیزه لازم را برای این بازی دارند. ما هم کار فنی خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب راهی مرحله یک چهارم نهایی شویم.

مربی نفت مسجدسلیمان در مورد بازی این هفته مقابل نساجی در اصفهان عنوان کرد: نساجی تیم خوبی است. آن‌ها هفته گذشته مس رفسنجان را شکست دادند. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. بازیکنان ما برای این بازی کاملا آماده‌اند و قطعا با تمام وجود برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند.

وی در مورد اینکه کیفیت چمن ورزشگاه نقش نیز می‌تواند به بهتر شدن این دیدار کمک کند، گفت: قطعا کیفیت این زمین از زمین ساری بهتر است اما به هرحال نمی‌دانم بر چه اساسی این بازی در استان دیگری برگزار می‌شود. در کل امیدوارم بازی بی حاشیه‌ای را ببینیم و ما بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول