اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت کنند

سازمان بهداشت سنگاپور در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد، افراد مبتلا به سویه امیکرون بهتر است در خانه استراحت و دوره مریضی را طی کنند.

مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت کنند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تودی‌آنلاین، سازمان بهداشت سنگاپور در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد، افراد مبتلا به سویه امیکرون بهتر است در خانه استراحت و دوره مربضی را طی کنند. 

به گفته وزارت بهداشت این کشور، شواهد بین‌المللی نشان می‌دهد که نوع امیکرون احتمالاً قابل انتقال‌تر است اما شدت کمتری نسبت به نوع دلتا دارد و واکسن‌ها، به ویژه تقویت‌کننده‌ها، محافظت قابل‌توجهی در برابر بستری شدن در بیمارستان ناشی از این سویه دارند.

براین اساس، بیماران واجد شرایط کووید ۱۹ با سویه امیکرون از ۲۷ دسامبر می‌توانند در خانه بهبود یابند. این بخشی از تغییر رویکرد سنگاپور پس از شواهد جهانی است که نشان می‌دهد سویه جدید احتمالاً قابل انتقال‌تر است اما شدت کمتری نسبت به سویه دلتا دارد.

به افرادی که با مبتلایان به سویه امیکرون در ارتباط بوده‌اند نیز به جای قرنطینه شدن به مدت ۱۰ روز، یک هشدار خطر سلامتی هفت روزه داده می‌شود. این اقدام پروتکل‌های این سویه  را با سایر موارد کووید ۱۹ هماهنگ می‌کند.

وزارت بهداشت این کشور (MOH) تاکید کرد، مانند سایر موارد کووید ۱۹، بیماران مبتلا به سویه امیکرون به جای اینکه به طور پیش‌فرض در مراکز اختصاصی ایزوله شوند، «بسته به علائم بالینی‌شان» در ریکاوری در خانه یا در مراکز مراقبت اجتماعی مدیریت می‌شوند.

این وزارتخانه گفت، در روزها و هفته های آینده، سنگاپور باید منتظر موارد بیشتر کووید۱۹ در جامعه و دو برابر شدن ماورد ابتلا باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول