اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمدی‌راد: تمام حرفم احترام به آیین‌نامه است/ چه ایرادی دارد که از اروپایی‌ها الگوبرداری کنیم؟

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اگر بلد نیستیم برنامه‌ریزی کنیم چه ایرادی دارد که از اروپایی‌ها الگوبرداری کنیم؟

محمدی‌راد: تمام حرفم احترام به آیین‌نامه است/ چه ایرادی دارد که از اروپایی‌ها الگوبرداری کنیم؟

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نظر سنجی سازمان لیگ و اعتراض باشگاه سپاهان به نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال اظهار داشت: سازمان لیگ دو روش را پیشنهاد داد که ما موافق هیچکدام از آنها نبودیم. حرف ما این است که اگر بحث کرونا و مصدومیت و ویدئوچک و ... مطرح است پس مدل برگزاری رقابت‌ها باید تغییر کند. 

وی ادامه داد: ما روشی را به فدراسیون پیشنهاد دادیم و می‌دانم که گنبدی‌ها هم نظر خود را اعلام کردند و خواسته‌اند که مسابقات طبق روال قبلی ادامه پیدا کند اما فدراسیون آنها را در جمع تیم‌هایی قرار داد که گزینه اول را انتخاب کردند.در روش پیشنهادی ما نکته این بود که دور برگشت به صورت رفت و برگشت انجام شود و رقابت‌های پلی‌آف که تعداد تیم‌ها کمتر و اهمیت مسابقات بیشتر است رقابت‌ها به صورت متمرکز انجام شود. خیلی عجیب است که گنبدی‌ها اصلاً اعلام رای نکردند، اما آقایان جای آنها تصمیم‌گیری کردند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درمورد اینکه گفته می‌شود زمانی که او در کادر فنی تیم ملی حضور داشت پیشنهاد می‌داد که رقابت‌ها آخر سال تمام شود، اما حالا چرا اصرار می‌کند که بازی‌ها به سال جدید کشیده شود، تصریح کرد: زمانی که من در تیم ملی حضور داشتم در جایگاهی نبودم که بخواهم تصمیم بگیرم. نظر شخصی من این است که طولانی شدن مسابقات می‌تواند به تیم ملی کمک کند. برخی‌ها ممکن است از این حرف من خوش‌شان نیاید. اگر روزی من سرمربی تیم ملی شوم دوست ندارم که مسابقات لیگ قبل از سال تمام شود. 

محمدی‌راد افزود: لیگ کشورهای ایتالیا، روسیه، لهستان و ... چه زمانی تمام می‌شود؟ چرا همیشه میلاد عبادی‌پور و سایر لژیونرهای ما آخر اردیبهشت ماه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند؟ چرا ما نمی‌توانیم به تیم‌های باشگاهی در اروپا فشار وارد کنیم؟ مگر نمی‌گوییم که لیگ می‌تواند به تیم ملی کمک کند؟ ما هم موافق این امر هستیم و به نظر سرمربی تیم ملی احترام‌ می‌گذاریم. ابتدا اعلام کردیم که حداقل رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال در فروردین ماه برگزار شود، اما وقتی نظر سرمربی تیم ملی را متوجه شدیم نظر خود را تغییر دادیم.

وی عنوان کرد: در نهایت سازمان لیگ باید تصمیم‌گیری کند. فکر می‌کنم شرایط طبق قانون پیش نمی‌رود؛ قانون چیزی است که در آیین‌نامه نوشته شده است. اگر بلد نیستیم برنامه‌ریزی کنیم چه ایرادی دارد که از اروپایی‌ها الگوبرداری کنیم؟ در نهایت اگر اعزام نماینده ایران به جام باشگاه‌های جهان نبود شاید این حرف‌ها هم پیش نمی‌آمد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه بحث من والیبال و کیفیت برگزاری مسابقات است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و باید از نفرات خود استفاده کنند، نه اینکه هر روز شاهد مصدوم شدن یکی از آنها باشند. برخی‌ها این حرف‌های من را دوست ندارند، اما واقعیت این است که در روش پیشنهادی ما تمام مشکلات برطرف می‌شود. 

محمدی‌راد گفت: در شرایط کنونی اول یا آخر شدن فرقی نمی‌کند، چراکه همه تیم‌ها در نهایت باید به تهران بروند و مسابقات را آنجا دنبال کنند. صدرنشینی زمانی اهمیت داشت که پلی‌آف هم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد. قانون فعلی به سود تیم‌های سوم به پایین است، چون هر نتیجه‌ای بگیرند در نهایت باید راهی تهران شده و آنجام به مصاف حریفان خود بروند. متاسفانه عادت کرده‌ایم همیشه متفاوت باشیم.

وی اظهار داشت: از ابتدا حرفم این بود که به آیین‌نامه احترام گذاشته شود، اما متاسفانه یک جا که به نفع‌شان باشد روی بندهای آیین‌نامه اصرار می‌کنند و یک جایی که به نفع‌شان نباشد قوانین را تغییر می‌دهند. چرا برای اعزام سیرجان پایبند به آیین‌نامه بودند و برای برگزاری لیگ با 12 تیم روی این موضوع پافشاری نکردند و قوانین را زیر پا گذاشتند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول