اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پیرعباسی: اشتباه آمدیم، جای ما ورزش نیست

رئیس هیات بسکتبال خوزستان گفت: هیچ حمایتی وجود ندارد و فکر می‌کنم ما اشتباهی به ورزش آمدیم.

پیرعباسی: اشتباه آمدیم، جای ما ورزش نیست

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم خانه بسکتبال خوزستان اظهار داشت:‌ کل ورزش ما دولتی اداره می‌شود، اما بسکتبال خوزستان سهمی از آن ندارد و باید شخصی هزینه کنیم. فکر می‌کنم اشتباهی به سمت ورزش آمدیم و جای ما اینجا نیست. تیم لیگ برتری دادیم و برای بچه‌ها خوابگاه درست کردیم، اما ظاهرا این موارد برای دوستان اهمیتی نداشت.

وی ادامه داد: فکر می‌کنند چون ما تیم را نگهداشتیم، همه چیز برای خودمان است، اما اینطور نیست. شما حمایت کنید و برای شما باشد. شاید باورتان نشود بچه های تیم جلوی دفتر هیات آمدند و خواهش می‌کردند که تیم در لیگ برتر بماند و ما هم نمی‌توانیم ناراحتی این جوان‌ها را ببینم.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان تاکید کرد: انگیزه این جوانان را دیدم گفتم هرطور شده باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و تا آخر هم ادامه می‌دهیم. خوشبختانه روز گذشته هم بازی کردیم و بدون یار خارجی برنده شدیم.

پیرعباسی در مورد اینکه حماد سامری به عنوان سرمربی ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: روز گذشته به دلیل اینکه تک بازی بود و او هم از شرایط ناراحت بود، حضور پیدا نکرد، اما در بازی‌های بعدی قطعا حضور دارد و تیم را هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول