اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

۹ دی را «مردم» سازماندهی کردند/ حضور و ایمان مردم به رهبری دو ویژگی مهم ۹ دی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: حماسه بزرگ ۹ دی را مردم سازماندهی کردند.

۹ دی را «مردم» سازماندهی کردند/ حضور و ایمان مردم به رهبری دو ویژگی مهم ۹ دی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بصیرت و دومین سالگرد سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این سازمان را تشریح کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی به اتفاقات مختلفی که از ابتدای انقلاب تاکنون به وقوع پیوسته و اظهار داشت:در روزهای گذشته بیانات امام را مرور کردم که ایشان به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیانیه ای فرمودند که انقلاب اسلامی مناسبت غرب و شرق را با مشکل مواجه کرد، انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب به وقوع پیوست و پیروز شد؛ همه تصور می‌کردند انقلاب نوپا بدن اتکا به غرب و شرق نمی تواند تدوام داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استبداد و استکبار بود تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها از حوادث خیابانی _در اوایل انقلاب_ تا تقویت جریان خلق توده و خلق عرب تا کمونیستها، جنگ هشت ساله و جریان های ضد انقلاب و ... را به راه انداخته اما توفیق نداشته پس تاکتیک خود را تغییر داده و جنگ نرم را برای تغییر مردم و تهی کردن نظام اسلامی از ارزش و اسلام و نفوذ در مدیران آغاز کردند؛ به ارتحال امام امید بستند و برنامه ده ساله را برنامه ریزی کرده و غائله ۷۸ را ایجاد کردند که این غائله با حضور مردم خنثی شد.

 وی افزود: دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ده ساله دیگری را برنامه ریزی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به حماسه نهم دی تصریح کرد: دشمنان با همراهی از سوی افراد پیاده شده از قطار انقلاب برنامه ریزی کرده و در آن سالها برای اولین بار در تبلیغات انتخاباتی از رنگ هم استفاده شد و تغییر جهت داد.

وی افزود: در دوره انتخابات سال ۸۸ معتقدم دشمن با تابلوی خودی و با استفاده از افرادی که اسم یار امام داشتند با مدل انقلاب مخملی و ایجاد فضای فتنه آلود که تشخیص حق از باطل متشکل بود به میدان آمد؛ در همان روزها شعارهای ساختارشکنانه را شاهد بودیم و دیدیم که قبل از شمارش آرا اعلام پیروزی کرده و بعد از اینکه رای نیاوردند نظام را به تقلب در انتخابات متهم کردند اما نظام خویشتنداری کرد و حوصله به خرج داد تا مردم صف خود را از آنها جدا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی اعلام کرد: مراسم نهم دی بدون برنامه ریزی و خودجوش از سوی مردم شکل گرفت، مردم هر جا به میدان آمدند خودشان مدیریت کردند؛ در آن روز کیلومتر ها جمعیت موج می زد و حماسه نهم دی همه فتنه گران را شست و از بین برد و بر همه دشمنان داخلی و خارجی پیروز شد و در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: نهم دی دارای دو ویژگی  است یکی حضور مردم که تعیین کننده است و دوم بروز و ظهور ایمان و عشق مردم به رهبری و نظام بود. 

ادیانی افزود: ملت همیشه به وظیفه خود خوب عمل کرده و آنها که خوب عمل نکردند مسئولان هستند و مسئولان نتوانستند به وظایف خود عمل کنند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی درباره شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی قهرمان ملی، منطقه‌ای و جهانی است، شهید سلیمانی یک مکتب است و زنده نگهداشتن یاد شهید سلیمانی زنده نگهداشتن مکتب بوده و انتظامی خود را از این توفیق بزرگ محروم نکرده چرا که نام و مکتب شهید سلیمانی تاثیر مثبتی در شتاب بخشیدن انتظامی برای حرکت رو به جلو خواهد داشت. 

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی سازمان اداری نیست  بلکه کار روحانی در سازمان عقیدتی دعوت به خیر است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه به مبحث معیشت کارکنان انتظامی اشاره و تصریح کرد: بخشی از حقوق پرسنل انتظامی پایین است، باید مسکن سازمان بسازیم؛ در این راستا باید برای ۷۵ درصد پرسنل خانه سازمانی در نزدیک ترین نقطه محل خدمت ساخته شود که از این آمار فقط ۷ درصد خانه سازمانی احداث شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ادامه داد؛یکی از اولویت ها در سال آینده رسیدگی به طرح مسکن سازی برای پرسنل در قرارگاه مسکن فرماندهی انتظامی است.

حجت الاسلام ادیانی در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا محدودیتی برای حضور پرسنل انتظامی در فضای مجازی وجود دارد یا نه؛ گفت: کارکنان برای استفاده از فضای مجازی برابر آیین نامه ستاد کل مجاز به حضور در فضای مجازی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول