اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

هازارد در ازای ستاره کانادایی؛ برنامه رئال برای تقویت خط حمله چیست؟

رئال مادرید تصمیم دارد ستاره 100 میلیون یوریی خود را با مهاجم گلزن لیل معاوضه کند.

هازارد در ازای ستاره کانادایی؛ برنامه رئال برای تقویت خط حمله چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید در تابستان پیش رو قصد دارد ستاره‌های بزرگ اروپا را به خدمت گیرد و انقلابی در ترکیب خود به راه اندازد.

از کیلیان امباپه به عنوان خرید قطعی کهکشانی‌ها صحبت می‌کنند و مادرید سعی دارد ارلینگ هالند را نیز به سانتیاگو برنابئو آورد.از آنتونی رودیگر نیز به عنوان یکی دیگر از خریدهای بزرگ رئال در تابستان آینده صحبت می‌کنند و باید دید اندیشه پرز و آنچلوتی چگونه پیش خواهد رفت.


دیوید زیر نظر تیم‌هایی مثل آرسنال و لیورپول نیز قرار گرفته است

مارکا در گزارش خود نوشت که رئال مادرید به یک مهاجم طراز اول دنیا نیاز دارد و تایید کرده که می‌خواهد برای خرید ستاره کانادایی لیل فرانسه تلاش کند.جاناتان دیوید به یکی از گلزنان برتر اروپایی نام گرفته و به گزینه‌های خط حمله تیم‌های برتر اروپا بدل شده است. او در این فصل در 19 بازی 12 گل به ثمر رسانده است.

آنچلوتی قصد دارد در فصل آینده سرمایه‌گذاری زیادی روی خط حمله تیم کمک کند. برای همین تصمیم دارد دیوید را به سانتیاگو برنابئو آورد. البته رئال برای راضی کردن لیل می‌خواهد ستاره 100 میلیون یورویی خود یعنی ادن هازارد را نیز پیشنهاد کند تا مهاجم بلژیکی به تیم اسبق خود بازگردد و بتواند به شرایط ایده‌آل خود برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول