اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جذب بیش از 52 میلیارد ریال سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت استان فارس

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: یک هزار و 63 میلیارد و 397 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط استان فارس پرداخت شد.

جذب  بیش از 52 میلیارد ریال سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در جلسه امروز، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد فارس گفت: رسالت صندوق امداد ولایت، جذب و هدایت هدفمند منابع و کمک های خیران به سمت تامین نیازهای ضروری جامعه هدف با حفظ ارزش های اجتماعی و کرامت انسانی است.

 عبدالرضا صالحی در ادامه افزود: در همین راستا صندوق امداد ولایت بر ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی ذی نفعان تاکید کرده و سنت قرض الحسنه را در جامعه ترویج می دهد.

وی با اعلام اینکه در 9 ماهه امسال 12 هزار و 346 فقره تسهیلات به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سرفصل های مختلفی همچون حمایتی با پرداخت 7115 فقره و اعتبار  484 میلیارد و 265 میلیون ریال، اشتغال 1248 فقره با اعتبار 189 میلیارد و 874 میلیون ریال، مسکن 2016 با اعتبار 240 میلیارد و 995 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: در زمینه آموزش کسب و کار 127 فقره تسهیلات با اعتبار 8 میلیارد و 110 میلیون ریال، درمان  330 فقره با اعتبار 18 میلیارد و 860 میلیون ریال، فرهنگی 643 فقره و اعتبار 50 میلیارد و 800 میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.همچنین 82 فقره تسهیلات نیز از محل منابع خیران با اعتبار 17 میلیارد و 7445 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی از جذب 52 میلیارد و 748 میلیون ریال سپرده گذاری ویژه خیران در صندوق امداد ولایت استان فارس خبر داد و گفت: با جذب این مبلغ، 785 فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.

صالحی در پایان یادآور شد: مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام / ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول