اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

با پایان مراحل ارزیابی طرح‌ها، برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، با پایان مراحل داوری طرح‌های ارسالی به بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی اسامی برگزیدگان این جشنواره توسط دبیرخانه داِئمی جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

در این دوره پس از اعلام فراخوان ثبت نام بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، ثبت نام متقاضیان آغاز و در پایان مرداد ماه پایان یافت.

شرکت کنندگان در بخش دانش‌پژوهان بر حسب موضوع و در شانزده گروه تخصصی 244 طرح را از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره، برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

این طرح‌ها با نظارت و بررسی اولیه دبیرخانه برای ارزیابی برای گروه‌های علمی و تخصصی ارسال شد. نتیجه بررسی گروه‌های علمی و تخصصی در شانزده گروه تخصصی، ارسال و پیشنهاد سیزده طرح به هیات داوران جشنواره بود.

هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد هشت طرح (اسامی برگزیدگان و عنوان طرح‌ها در فایل ضمیمه قیلب مشاهده است) را به عنوان برگزیده انتخاب نمودند.

دبیرخانه دائمی جشنواره جوان خوارزمی اسامی طرح‌ها و برگزیدگان بیست و سومین دوره این را به شرح ذیل اعلام تا در مراسم رسمی با حضور مسولین از ایشان تقدیر به عمل آید.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول