اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن‌های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، گفت: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری‌های لازم در این خصوص در کارگروه‌های مربوطه در حال انجام است.

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اینکه از نظرات و دیدگاه‌های همه باید در حوزه بانوان استفاده شود، اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های مناسب، دعوت از تشکل‌های مردمی فعال در حوزه زنان در کارگروه‌های مربوطه و استفاده از اسناد بالادستی و اطلس زنان و خانواده، از جمله مواردی است که باید در حوزه بانوان و خانواده مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

وی افزود: پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در حوزه زنان باید ویرایش و به‌روزرسانی شده و براساس آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

احمدی با اشاره به برنامه‌های خوب برخی دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان، عنوان کرد: ظرفیت‌ها و نیازهای بانوان در دستگاه‌های مختلف احصاء شود و نظارت و هماهنگی بین بخشی در این راستا برای رفع مشکلات آنان صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن‌های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای تشکیل سمن‌های جدید در حوزه‌های ورزش، مسائل اقتصادی و تولید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه ما از ظرفیت خوب بانوان در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره خواهیم گرفت: با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی در کارگروه‌های مربوطه، اقدامات مقتضی برای رفع مشکلی از مشکلات بانوان در یک منطقه مشخص و یا ظرف مدت معینی انجام گردد.

وی افزود: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری‌های لازم در این خصوص در کارگروه‌های مربوطه در حال انجام است.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول