اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن| اعتراض‌های عجیب بازیکن تیم اصفهانی به داور/ تبریک تارتار به گل‌محمدی

سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از پایان مسابقه با پرسپولیس به رقیب خود تبریک گفت.

حاشیه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن| اعتراض‌های عجیب بازیکن تیم اصفهانی به داور/ تبریک تارتار به گل‌محمدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 66 دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن سیدجلال حسینی پس از اعتراض به تصمیم داور برای اعلام اوت به سود ذوب‌آهن از مهدی سیدعلی کارت زرد گرفت.

* در دقیقه 83 داور برخورد سیدمحمد قریشی با عیسی آل‌کثیر را به سود پرسپولیس پنالتی گرفت که این تصمیم با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن همراه شد.

*‌ پس از این اتفاق سیدعلی به سمت آرمان اسعدی کمک داور بازی رفت و پس از مشورت با وی روی تصمیم خود برای اعلام پنالتی به سود سرخ‌پوشان ماند.

* البته مدافع ذوب‌‌آهن اعتراضش به داور را ادامه داد و پس از دریافت کارت زرد به کنار زمین آمد و دقایقی به یکی از مسئولان برگزاری مسابقه هم معترض شد. قریشی در ادامه چند ثانیه‌ای با بازیکنان پرسپولیس هم صحبت کرد و به آنها گفت خدا شاهد است پنالتی نکرده‌‌ام.

* در دقیقه 89 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن روی مهدی ترابی اتفاق افتاد که اعلام نشدن این حرکت با اعتراض هافبک پرسپولیس همراه شد.

* مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی پس از اتمام مسابقه با هم خوش و بش کردند البته اعتراض بازیکنان ذوب‌آهن به سیدعلی ادامه داشت و در نهایت با وساطت سرپرست ذوب‌آهن آنها به رختکن رفتند.

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر صفر تمام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول