اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رزمایش سپاه؛ قدرت، عظمت و عزت جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد

امام جمعه رودان گفت: رزمایش سپاه؛  قدرت، عظمت و عزت جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد که بگوییم اجازه نمی‌دهیم اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار حتی سخنی گزاف بگویند.

رزمایش سپاه؛ قدرت، عظمت و عزت جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به هشدار قاطع جمهوری اسلامی ایران به گستاخی اخیر رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد لشکر کشی استکبار جهانی به منطقه بوده‌ایم که جز شکست و ورشکستی اقتصادی برای آنها ثمره‌ای نداشته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برترین نیروی نظامی منطقه را دارد و قطعا رویارویی با چنین قدرتی یک اشتباه محض است و به همین خاطر آنها رژیم غاصب صهیونیستی را به این کارزار انداخته است و با تهدید مراکز هسته ای وارد شده است.

امام جمعه رودان تاکید کرد: آنها بدانند که چندین سال است که حتی در مقابل فلسطین و حزب‌الله لبنان ناتوانند و در این سوی نظامیان غیور جمهوری اسلامی با اجرای رزمایشی عظیم در خلیج فارس و دریای عمان قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

حجت‌الاسلام دری بیان داشت: این رزمایش قدرت، عظمت و عزت جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد که بگوییم حتی اجازه نمی‌دهیم اسرائیل غاصب و آمریکا جنایتکار سخنی گزاف بگویند.

وی ادامه داد: آنها بدانند که ما بدنبال بهانه‌ای می‌گردیم تا توانمندی خود را به دشمنان نشان دهیم که هرگز جرات جسارت به ایران اسلامی را نداشته باشند.

دری در ادامه با اشاره به شهادت  سفیر جمهوری اسلامی در یمن در پی کارشکنی رژیم آل سعود در اعزام این شهید برای درمان به کشور گفت: شهید حسن ایرلو از دوران دفاع مقدس تاکنون در راه نظام و اسلام و انقلاب تلاش کرد.

امام جمعه رودان در ادامه نهم دی ماه را روز افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: مردم بواسطه خلق این حماسه بزرگ به خود می بالند که با حضور پر رنگ یک حماسه ماندگار در تاریخ آفریدند و نشان دادند که نمی گذارند تاریخ بار دیگر تکرار شود.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به بصیرت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه گفت: تنها مدافع حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ایشان بودند چراکه هیچ کس به یاری آن امام همام نیامد اما مردم ولایت مدار  در ۹ دی همگی نشان دادند که اجازه وارد شدن هیچ آسیبی را به ایران اسلامی نخواهند داد.

وی با اشاره به سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص حماسه ۹ دی افزود: همانطور که این شهید والامقام گفته‌اند اگر ایران اسلامی ضربه می‌خورد مکتب اهل البیت، تشیع و امید ها در بین مظلومین جهان ضربه می‌خورد.

امام جمعه رودان ادامه داد: خیلی از مظلومین عالم امید به جمهوری اسلامی ایران بسته اند و اگر ضربه بخورد آنها ناامید خواهند شد و در مقابل همین رزمایش ها هم امید را در دل بسیاری از مظلومان زنده نگه خواهد داشت.

مهدی دری تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران در آن روزها فقط به خاطر حب به دنیا و پست و مقام بود حتی اگر جمهوری اسلامی ضربه می‌خورد.

وی عنوان داشت: به حمدالله مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور رودان همیشه پشتیبان ولایت فقیه و اسلام بوده‌اند و این را در حماسه ۹ دی به بهترین شکل ممکن نشان دادند.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به تاکیدات ائمه اطهار در پیشه‌گیری تقوا در امور زندگی آن را مایه رضایت خداوند دانست و گفت: انسان در هر کاری و در هر مسؤولیت اگر رضایت خداوند را مد نظر نداشته باشد عملش مقبول درگاه احدیت نخواهد بود.

وی افزود: اگر هدف غیر از رضایت الهی باشد قطعا در آن امر  تقوا رعایت نشده است و کار به سرانجام خوبی نمی‌رسد.

امام جمعه رودان در پایان به در پیش بودن ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تلاش شود این ایام در شهرستان با برنامه‌های مناسب به بهترین شکل گرامی داشته شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول