اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بی‌تدبیری و بی‌تصمیمی دولت گذشته باعث رکود سرمایه‌گذاری در قشم شده است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بی‌تدبیری، بی‌تصمیمی و انفعال دولت گذشته باعث رکود سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و خصوصا منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم شده است.

بی‌تدبیری و بی‌تصمیمی دولت گذشته باعث رکود سرمایه‌گذاری در قشم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، افشار فتح‌الهی سرپرست منطقه آزاد قشم صبح امروز در جلسه معارفه مدیرکل حراست این سازمان مطرح کرد: بی‌تدبیری، بی‌تصمیمی و انفعال دولت گذشته باعث رکود سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و خصوصا منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قشم شده است.

وی با بیان این مطلب که هیچ مدیری نباید از پشت میز برای مردم تصمیم‌گیری کند، اظهار داشت: مدیر جهادی مدیری است که هر روز در میان مردم باشد و با بازدید میدانی و با شنیدن بی‌واسطه صدای مردم در پی حل مشکلات باشد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: متاسفانه نگاه از بالا به ‌پایین به مردم توسط مسؤولان دولت قبل بغض فروخفته‌ای را در مردم پدید آورده بود که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و با پیوند دوباره دولت و ملت این بغض در حال تبدیل شدن به نشاط و اعتماد عمومی است و ما جز خادمی مردم عزیز و صبور جزیره قشم، شأن دیگری برای خود قائل نیستیم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول