اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرمانداران میان مردم شهرستان‌ها باشند و مشکلات را لمس کنند/ رسانه‌ها مطالبه‌گر مسائل مردم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید بین مردم زندگی کند تا مشکلات مردم را لمس کند، اگر این صفت رعایت شود فرماندار خطا نخواهد کرد، فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم نه قشر خاص است.

فرمانداران میان مردم شهرستان‌ها باشند و مشکلات را لمس کنند/ رسانه‌ها  مطالبه‌گر مسائل مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، محمدرضا جان‌ نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار خوانسار با بیان اینکه اگر کارگزار اسلامی به فکر دنیا و آخرت مردم نباشد کارگزار اسلامی نیست، اظهار کرد: بدون تعارف و نگاه سیاسی و جناحی باید به واقعیت‌ها توجه کرد، نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته منشا خدمات زیادی بوده و به برکت نظام کشور از عزت بالایی در دنیا برخوردار است اما هنوز مشکلات زیادی در جامعه داریم.

وی افزود: امروز مردم ناراحت و ناراضی هستند چون به اعتماد  عمومی مردم خدشه وارد شده و همین سبب کاهش شرکت در انتخابات شد، در طول دوران انقلاب به خصوص هشت سال گذشته آن طور که باید کارها انجام نشد و تنها ظرفیت کشور به بیهودگی تلف و مردم معطل شدند، به صورت توهمی با موضوعات برخورد و اکنون مردم در مدیریت زندگی با مشکل مواجه هستند.

جاننثاری با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان امام و مقام معظم رهبری است و تمام کارگزاران دولت نیز باید به این گفتمان عمل کنند، گفت: گفتمان دولت گفتمان انقلاب اسلامی است نه تفکر لیبرالی،  نه در مسائل اجتماعی ولنکاری اجتماعی را قبول دارد، نه در مسائل سیاسی چشم به دنیا بسته است و نه اقتصاد غیر اسلامی را حاکم می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به مردمی بودن مسؤولین، افزود: مردمی بودن به معنای این است که با مردم زندگی کند و مسؤول با حضور در بازار و مسجد و مراسمات می‌تواند با مردم ملاقات کند؛ فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید بین مردم زندگی کند تا مشکلات مردم را لمس کند، اگر این صفت رعایت شود فرماندار خطا نخواهد کرد، فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم نه قشر خاص است.

وی با تأکید براینکه فرماندار از ظرفیت نماینده برای اتمام پروژه‌های عمرانی استفاده کند، گفت: در دولت سیزدهم مسئوولین حق ندارند وقت خود را بیهوده تلف کنند و باید به سرعت کارها را اجرایی کنند چرا که تجربه نشان داده هر کارگزاری که مردمی بود سرنوشت بهتری داشت.

جان‌نثاری با تأکید بر مطالبه‌گری رسانه‌ها از مسؤولین، گفت: رسانه‌ها با مطالبه‌گری واقعیت‌های جامعه را اطلاع‌رسانی کنند تا فرماندار در جریان مشکلات قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به انتخاب دولت سیزدهم در انتصابات مدیران از جوانان انقلابی، افزود: دست جریان انقلابی باید برای فعالیت باز باشد تا کم کاری‌های گذشته جبران شود، با ترویج تفکر انقلابی و جهادی ریشه حزب  و جناح خشکیده می‌شود، الگوی جریان انقلابی باید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد و جریان انقلابی در همین تراز حرکت کند.

شعار انقلاب اسلامی رهایی از سیاست‌های مستکبرین است

در ادامه حجت‌الاسلام رسول خواجه کریمی امام جمعه خوانسار، اظهار کرد: حکومت اسلامی به دنبال آبادانی بخش‌های مختلف جامعه است تا مردم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوند، انقلاب یعنی روی گرداندن از سیاست‌های دنیا مداری که تنها دنیای بشریت را مدنظر قرار می‌دهند و کاری به آخرت ندارند.

وی با بیان اینکه نخستین ویژه‌گی کارگزار اخلاص نیت است، افزود: حاکمیت در اسلام برای انسان‌هایی است که در اوج اخلاص باشند، کسی که اهل ولایت باشد می‌تواند انقلابی باشد.

خواجه‌کریمی  با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مستعفان عالم را نجات دهیم باید اهداف عالی نظام که امام تدوین کرده را پیروی کینم، خاطرنشان کرد: شعار انقلاب اسلامی رهایی از سیاست‌های مستکبرین و امویان و روی آوردن به دامن سیاست علوی است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول