اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معاون وزیر کشور ابلاغ کرد/ موافقت وزارت کشور با تاسیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز از موافقت وزارت کشور با تاسیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز خبر داد.

معاون وزیر کشور ابلاغ کرد/ موافقت وزارت کشور با تاسیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  سیدکاظم زعفرانچی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در تقویت اقتصاد شهری، اظهار داشت: ایجاد درآمد پایدار و عدم تکیه بر درآمدهای ناپایدار تنها با تسهیل سرمایه‌گذاری و مشارکت در شهرداری تبریز محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز، گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری از ابتدای شورای ششم شهر تبریز به دنبال ارتقاء جایگاه اداری آن و کاهش بروکراسی بودیم، خوشبختانه پس از پیگیری‌های مستمر، تاسیس سازمان سرمایه‌گذاری و ارتقاء این بخش نهایی شد. 

وی با تقدیر از پیگیری شهردار تبریز و زمینه‌سازی شورای پنجم برای اخذ مجوز تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری تصریح کرد: معاون وزیر کشور پس از بررسی‌های متعدد، اساسنامه پیشنهادی را مورد تأیید قرار داد و به شهرداری تبریز ابلاغ کرد.

زعفرانچی ادامه داد: شهرداری تبریز تعهد کرده در بودجه ۱۴۰۱ حجم پیش‌بینی مشارکت و سرمایه‌گذاری را اعلام کند و برای تحقق آن تلاش کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز یادآور شد: امیدوارم شهردار به زودی با انتخاب و انتصاب فردی توانمند در راس این سازمان، برای جبران کوتاهی‌ها و عقب‌افتادگی‌های چند سال گذشته آن تلاش کنیم، چراکه شهردار تبریز در پایان مدت مأموریت خود جوابگوی عملکرد ضعیف یا قوی این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول