اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| جزیده: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل تقویت می‌شود سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از تقویت تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران سخن گفت.
۱۴۰۰-۱۰-۲ ۰۰:۱۲ http://fna.ir/5yrhe
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس: عظیم جزیده پس از پیروزی تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل هورسان به خبرنگار فارس‌ گفت: این پیروزی شیرین را به همه هواداران، تمام مجموعه تیم به خصوص بازیکنان که تلاش زیادی در این بازی داشتند تبریک می‌گویم و خداوند را شاکرم که پس از سه باخت متوالی توانستیم نیم فصل مسابقات را با پیروزی به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس برای ادامه رقابت‌ها نیازمند جذب بازیکن در نیم فصل است، افزود: برای ترمیم این تیم فردا جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برگزار خواهد شد.

جزیده ادامه داد: تیم والیبال شهرداری گنبد در شرایط بسیار سختی قرار دارد، چرا که انتظارات هواداران پایتخت والیبال ایران از این تیم بسیار بالا است، بنابراین باید چیدمان و ترکیب تیم ترمیم شود.

وی همچنین با بیان اینکه سه روز استراحت را برای تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته‌ایم، افزود: با شروع تمرینات تیم از هفته آینده سعی خواهیم کرد نقاط ضعف تیم برطرف و نقاط قوت تیم نیز تقویت شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازیکنان جدیدی که در نیم فصل رقابت‌ها جذب خواهند شد باتوجه به محدویت زمانی هماهنگی آنها کمی زمانبر بوده و با مشکل روبه رو خواهند بود اما شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد تا شروع خوبی در نیم فصل رقابت‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی تیمداری شهرداری گنبدکاووس شادی هواداران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است، افزود: مردم گنبدکاووس با والیبال زندگی می‌کنند و پیروزی تیم شهرداری گنبدکاووس ارمغان‌آور شادی برای آنان بوده و پیام‌های خوبی نیز از طرف مردم دریافت می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/2307/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول