اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تجهیزات ایستگاه متروی توحید ساخت ملی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به پیچیدگی‌های اجرایی ساخت ایستگاه تقاطعی توحید، گفت: تمام تجهیزات ایستگاه از تولید داخل استفاده شده و باعث کاهش هزینه‌ها شده است.

تجهیزات ایستگاه متروی توحید ساخت ملی است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آیین بهره برداری از ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ مترو، با اشاره به اینکه ۳ هفته پیش شک داشتم افتتاح این ایستگاه به پایان آذر برسد، گفت: حدود ۴۰۰ تکنسین به صورت همزمان مشغول کار بودند و پیچیدگی اجرایی این ایستگاه به دلیل عمق ۴۶ متری و همچنین عدم اجرای سکوها سخت بود.

وی افزود: تمام تجهیزات ایستگاه از تولید داخل استفاده شده و باعث کاهش هزینه‌ها شده است.

شفیعی با اشاره به تاکید شهردار بر توسعه حوزه حمل و نقل و مترو، ابراز داشت: افتتاح ماهیانه یک ایستگاه و رفع نواقص، با حمایت های مالی و ویژه کارگشا بوده است.

وی با بیان اینکه حمایت های دولتی نسبت به تکالیفش خیلی ضعیف و نزدیک به صفر بوده است، ابراز داشت: با توجه به محدودیت های مالی و باید سعی کنیم با ابتکاراتی منابع بخش خصوصی را درگیر کنیم و برنامه دقیق و عملیاتی را ارایه دهیم.تا راهکارهای توسعه مترو با هماهنگی معاونت مالی اقتصادی داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه توسعه مترو که حدود ۱۵۴ کیلومتر از طرح جامع ریلی تهران است که ۱۳۷  ایستگاه باقیمانده است گفت: این میزان با حداکثر توان در حدود ۳.۵ سال قابلیت اجرا دارد. 
وی افزود: با تعامل خوب مدیریت شهری و دولت،اگر منابع متفاوت از گذشته تخصیص یابد تا مردم از شبکه کامل متروی تهران بهره برداری باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول