اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغوش بسیج به روی همه نخبگان، مخترعان و مبترکان باز است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها همواره به دنبال القای ناامیدی بین نخبگان و مبتکران کشور ایران است اما این را بدانند که نخبگان در هر سطحی فرزند ایران هستند و آغوش بسیج به روی همه نخبگان، مخترعان و مبترکان باز است.

آغوش بسیج به روی همه نخبگان، مخترعان و مبترکان باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج اظهار کرد: بسیج یک دریای بی کران و  موهبت الهی است که توسظ خداوند متعال به ملت ایران هدیه داده شده است.

وی تصریح کرد: در تعابیر امامین انقلاب اسلامی از بسیج  به‌عنوان معجزه یاد شده است که با کارکردن در بسیج این معجزه الهی را لمس می‌کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و ما به این جمله ایمان داریم.

* «طرح شهید سلیمانی» طرح بسیار موفق در حوزه مهار و کنترل کرونا بوده است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت:سپاه در حوادث مختلفی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و همچنین بیماری کرونا در کنار مردم بوده است چراکه دین، ولایت و رهبری و مردم سه ضلع انقلاب هستند و وظیفه سپاه محافظت از این سه ضلع است.

حسینی خاطرنشان کرد: «طرح شهید سلیمانی» طرح بسیار موفق در حوزه مهار و کنترل کرونا بوده است و با انجام کارهایی مانند بیماریابی فعال، رصد، قرنطینه، فرهنگ‌سازی و  اطلاع‌رسانی در فضای مجازی توانست به کنترل این بیماری کمک کند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق رسانه‌ها همواره به دنبال القای ناامیدی بین نخبگان و مبتکران کشور ایران است اما این را بدانند که نخبگان در هر سطحی فرزند ایران هستند و آغوش بسیج به روی همه نخبگان، مخترعان و مبترکان باز است و همه ی تلاش خود را برای حمایت از این عزیزان به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول