اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار پاکپور: پهپادهای تهاجمی و رزمی ما انهدام هر هدفی را ممکن ساخته‌اند/ ارتقای سیستم کنترل آتش تانک‌های تی۷۲ ما به تانک تی۹۰

فرمانده نیروی زمینی سپاه در تشریح برنامه‌های این نیرو در هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد: ما دکترین دفاعی خودمان را متناسب با تهدیدات جدید به روزرسانی کرده‌ایم و پهپادهای تهاجمی و رزمی ما انهدام هر هدفی را ممکن کرده‌اند.

سردار پاکپور: پهپادهای تهاجمی و رزمی ما انهدام هر هدفی را ممکن ساخته‌اند/ ارتقای سیستم کنترل آتش تانک‌های تی۷۲ ما به تانک تی۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در حاشیه برگزاری هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه دکترین تاکتیکی خود را متناسب با تهدیدات جدید به روزرسانی کرده‌ایم، گفت: مسیر دکترین تاکتیکی ما تغییر کرده و تاکتیک ها متناسب با صحنه های عملیاتی و تهدیدات، ظرفیت و قابلیت انعطاف و تغییر پیدا کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) را رزمایشی مشترک و ترکیبی که بر اساس تقویم رزمایش‌های سالیانه در حال اجرا است توصیف و تصریح کرد: ما به‌عنوان پاسدار انقلاب باید همواره خود را متناسب با برآورد دشمن آماده نگه داریم.

سردار پاکپور به ارتقای توانمندی های پهپادی نیروی زمینی سپاه اشاره کرد و گفت: ما فناوری تولید و تکثیر پهپادی را به دست آورده و بومی کرده‌ایم.

وی افزود: پهپادهای تهاجمی و رزمی ما می‌توانند هر نقطه ای را که نیاز باشد مورد هدف قرار دهند، به طوری که با این ابزار و طی شدن روند بلوغ و تجهیز این پرنده‌ها، هدف گیری و انهدام هر هدفی امکان‌پذیر شده است.

سردار پاکپور در ادامه اظهار داشت: ما با تلاش متخصصان صنایع دفاع و سازمان‌های جهاد خودکفایی به توانمندی موشک‌های نقطه زن مجهز شده ایم که در همین رزمایش نیز بخشی از این توانمندی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: فناوری های جنگ الکترونیک ما نسبت به گذشته تحول بسیار خوبی هم در ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی پیدا کرده است.

سردار پاکپور همچنین خاطرنشان ساخت: در حوزه زرهی روی ارتقای سیستم کنترل آتش تانک ها کار کرده ایم و تانک های ما قادر هستند در فواصل چند کیلومتری هم با دقت، اهداف خود را مورد اصابت قرار دهند و سیستم کنترل آتش تانک‌های تی ۷۲ ما به تانک تی ۹۰ ارتقا پیدا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان از کوتاه کردن و به حداقل رساندن زمان واکنش سریع نیروهای مخصوص در عملیات خبر داد و گفت: نیروی زمینی سپاه امروز در کوتاه‌ترین زمان، نیروی واکنش سریع خود را به منطقه عملیاتی انتقال داده و به اجرای عملیات می‌پردازد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول