اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استاد کرمانشاهی در جمع نخبگان جهان قرار گرفت

دکتر حجت ویسی یکی از اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه جزو یکصد درصد نخبگان جهانی قرار گرفت.

استاد کرمانشاهی در جمع نخبگان جهان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست خبری رییس دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه صبح امروز با حضور سردار ناصر باباخانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در محل دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد.

دکتر سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه طی سخنانی، اظهار داشت: رفتار فرهنگی مبتنی بر ارزش‌ها می‌باشد، ارزش در لفظ خاص اموری است که مطلوب و ارزنده تلقی می‌شود وقتی ارزش‌ها را پذیرفته‌ایم به بایدها و نبایدها که الگوهای رایج هستند باید احترام بگذاریم.

وی در ادامه افزود: ما در دانشگاه‌ها اساتیدی داریم که در دنیا سرآمد هستند، نمونه آن دکتر حجت ویسی است که امروز به عنوان یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفت.

دکتر سعیدی پور در ادامه گفت: امروز به همت بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسیده است که مبنای آن تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها است و رسالت دانشگاه آموزش و پژوهش بر اساس ارزش‌ هاست.

در ادامه این نشست سردار ناصر باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سخنانی گفت:  بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه پیام نور به امضا رسانده‌ایم ۲ واحد درسی دفاع مقدس به واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور اضافه خواهد شد؛ دفاع مقدس مربوط به همه اقشار مختلف جامعه است لذا تجربیاتی که در دفاع مقدس توسط مردم و رزمندگان و جوانان به دست آمده است امروز آن تجربه به جوانان در دانشگاه‌ها انتقال خواهد یافت. 

وی گفت: موضوع دوم دربحث تفاهم نامه پژوهش و تحقیقات در دفاع مقدس است که از طریق اساتید و دانشجویان پژوهش‌های انجام خواهد شد و ما از آن استفاده می‌کنیم، موضوع شهدا در بحث نظامی و جغرافیایی و در بسته فرهنگی موضوع دیگری از همکاری بین دانشگاه پیام نور و  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  است.

 وی افزود: قطعاً در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در بخش ارزش‌های دفاع مقدس تحقیقات داشته باشند و پایان نامه آن‌ها به تصویب برسد از خدمت سربازی آنها کاسته خواهد شد و ما از کلیه پژوهش‌هایی که توسط دانشجویان مقطع ارشد و دکترا انجام پذیرد و کسانی که در بخش پژوهش فعالیت داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهیم کرد .

سردار باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن اشاره به ۲ واحد درسی که به دانشجویان دانشگاه پیام نور اضافه خواهد شد تصریح کرد: این دو واحد به صورت اختیاری خواهد بود و دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها تقاضامندیم که این درس دو واحدی را در ترم‌ اول دانشجویان قرار دهند که بتوانیم حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول