اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برخی از بیرون برای شورا نسخه پیچی می‌کنند/ برای شهرداری که دو ماه است انتخاب شده، حاشیه نسازیم

عضو شورای شهر بندرعباس از دخالت برخی از اعضای شورای شهر در امور عزل و نصب‌ها در شهرداری انتقاد کرد و از آنها خواست تا سهم خواهی نکنند.

برخی از بیرون برای شورا نسخه پیچی می‌کنند/ برای شهرداری که دو ماه است انتخاب شده، حاشیه نسازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عیسی عباسی در جلسه ظهر امروز شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از همکاران عزیزی که احترام بالایی برای آنها قائل هستم، بر خلاف تذکرات و نصایح، در بیرون از شورا تصمیم گیری و نسخه پیچی می کنند.

وی افزود: در این شرایط سخت معیشتی، کمترین توقع همه از شوراگذاشتن وقت و توان خود برای عمران و آبادی و رفع مشکلات فراوان شهر است و نه وارد شدن به بازی های سیاسی و تامین امیال برخی سیاسیون پشت پرده.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که مردم دیگر تحمل سیاسی کاری و باند بازی در شورا و مدیریت شهری را ندارند، خاطرنشان کرد: در خصوص انتصابات در شهرداری، متاسفانه شایعاتی به گوش می‌رسد که برخی همکاران محور برخی سوال از شهردار را عزل و نصب ها قرار داده اند. سوال از شهردار حق اعضاست اما قانون حد و حدود نظارت اعضای شورا را مشخص کرد و اگر برخی بخواهند خود را فرای از قانون قرار دهند، این سرآغاز فساد است.

عیسی عباسی بیان کرد: در دوره قبلی مدیریت شهری بندرعباس حجم وسیعی از تخلف و سو استفاده در شهرداری بروز کرد و اکنون نیز بیشترین سود و منفعت از ایجاد اختلافات بین شورا و شهرداری را سناریوپردازان برای تصاحب دوباره شهرداری خواهند برد.

وی گفت: اعتقاد بنده و تعدادی از همکاران بر این است که برای قضاوت عملکرد شهردار و سنجش عمل به وعده‌ها و تعهداتی که پیش از انتخاب به اعضا دادند، هنوز بسیار زود است و باید در فرصتی حداقل یکساله به شهردار داد و با چنین مسائلی از جمله طرح سوال و ... سبب بروز حاشیه برای شهرداری که به او رای بالایی دادیم، نشویم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول