اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درخشش خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر/ کسب 9 رتبه برتر

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در همدان معرفی شدند که خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌، عکس، یادداشت، کلیپ و موشن‌گرافی، مستند، جشنواره «بسیج پاره تن مردم» و کرسی آزاداندیشی نظام مسائل استان رتبه برتر را از آن خود کرد.

درخشش خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر/ کسب 9 رتبه برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا خوشگفتار مدیرعامل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

در این جشنواره خبرگزاری فارس در بخش گزارش‌، عکس، یادداشت، کلیپ و موشن‌گرافی، مستند، جشنواره «بسیج پاره تن مردم» و کرسی آزاداندیشی نظام مسائل استان رتبه برتر را از آن خود کرد.

در بخش گزارش از علی پنبه‌ای خبرنگار خبرگزاری فارس تقدیر به عمل آمد؛ سولماز عنایتی از خبرگزاری فارس به عنوان نفر اول انتخاب شد، فرنوش رئیسی از ایسنا رتبه دوم را به دست آورد و امیر فرمایی از خبرگزاری ایکنا و علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش مستند کوتاه، علی فردوسی‌پور از خبرگزاری فارس نفر اول شد، ناهید روحانی از خبرگزاری صداوسیما به عنوان نفر دوم معرفی شد و زهرا جعفرپور از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه سوم را به دست آورد.

حسین صادقیان از روزنامه سپهرغرب به عنوان خبرنگار شایسته تقدیر بخش یادداشت مورد تجلیل قرار گرفت و مهناز روزبهانی از خبرگزاری ایسنا، فاطمه زنگنه از پایگاه خبری رودآور تویسرکان، علی‌پنبه‌ای از خبرگزاری فارس به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مریم صابری‌یگانه از خبرگزاری بسیج به عنوان خبرنگار شایسته تقدیر در بخش خبر معرفی شد، اکرم یوسفی‌پارسا از خبرگزاری ایکنا به عنوان نفر اول مورد تقدیر قرار گرفت، علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه دوم را کسب کرد و سمیرا گمار از روزنامه سپهر غرب سوم شد.

در بخش عکس، بهزاد علیپور از خبرگزاری فارس، رضا زنگنه از خبرگزاری میزان و  محمدامین نجفی از باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش کلیپ، گزارش تصویری و موشن‌گرافیک هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، لیلا نادعلی‌فر از خبرگزاری صداوسیما، علی رستمی و علی فردوسی‌پور از خبرگزاری فارس به ترتیب حائز رتبه اول و سوم شدند.

در ادامه سولماز عنایتی، طیبه یوسفی‌مظاهر، لیلا نظری فرهودی به عنوان برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «بسیج پاره تن مردم» به ترتیب حائز رتبه اول تا شوم شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از خانواده مرحوم مهدی کاشی خبرنگار فقید همدانی تقدیر به عمل آمد.

در این آیین همچنین از رسانه‌های شرکت‌کننده در کرسی‌ آزاداندیشی تقدیر شد که خبرگزاری فارس نیز در این بخش رتبه نخست را از آن خود کرده بود. در این مراسم از مریم شهابی باهر مدیر خبرگزاری فارس همدان، علی روزبهانی مدیر مسئول پایگاه خبری عصر همدان، نصرت‌اله طاقتی‌احسن مدیر مسئول روزنامه همدان‌پیام، صادق منصور مدیرمسئول پایگاه خبری همدانستان و مسعود جواندل مدیرمسئول روزنامه سپهرغرب تقدیر شد.

رونمایی از پوستر شهدای رسانه‌ای استان به مناسبت روز قشر بسیج رسانه مصادف با 21 دی نیز از دیگر بخش‌های مراسم بود.

گفتنی است ۹۷۰ اثر از سوی ۳۱۰ نفر در بخش مستند، خبر، گزارش، یادداشت، موشن‌گرافی و عکس به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول