اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تأسیس مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت/ برپایی جشنواره از ۱۳ رجب

مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با محوریت برگزاری جشنواره‌های اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان در دو حوزه امامت و مهدویت توسط دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد

تأسیس مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت/ برپایی جشنواره از ۱۳ رجب

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نشست بررسی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع و علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ماه شعبان و جدول پیشنهادی حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های استانی جشنواره امامت و مهدویت، از پوستر «جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت» رونمایی شد.

برگزاری جشنواره‌های شعر «مولود کعبه»، شعر «همای رحمت» به زبان ترکی، شعر «بشارت» به زبان عربی، شعر «صحیفه»، مولودی‌خوانی نبوی، نقاشی «سجاده رنگین»، کتاب‌خوانی «اختران هدایت»، آواها و نواهای نبوی، شعر نبوی و جشنواره ادبی «ما ملت امام حسینیم» از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

همچنین مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با محوریت برگزاری جشنواره‌های اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان در دو حوزه امامت و مهدویت به صورت مؤسسه فرهنگی، هنری در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای این اعیاد در نظر دارد.

جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از ۱۳ رجب (۲۶ بهمن) تا نیمه شعبان (۲۷ اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول