اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دعوت از کهگیلویه و بویراحمدی‌های فاقد بیمه جهت «بیمه فراگیر خانواده ایرانی»

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی که به تازگی از سوی سازمان تامین‌ اجتماعی ارائه شده، طرحی برای پوشش بیمه اجتماعی همه ایرانیان است.

دعوت از کهگیلویه و بویراحمدی‌های فاقد بیمه جهت «بیمه فراگیر خانواده ایرانی»

عباس نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بر اساس این طرح، هر ایرانی فاقد پوشش بیمه اجتماعی ، می‌تواند با انعقاد قرارداد بیمه و آغاز بیمه‌ پردازی ، از خدمات و حمایت‌های متنوع بیمه‌ای تامین اجتماعی مانند بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شود.

  نورمحمدی اظهار داشت: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و علاقمندان می‌ توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری  و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی  es.tamin.ir  انجام دهند.

وی گفت: بیمه زنان خانه دار یکی از طرح های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که بر اساس آن، زنان خانه دار و دختران مجرد دارای ۱۸ تا ۵۰ سال سن می توانند با انعقاد قرارداد و شروع بیمه پردازی از آن بهره من شوند.

   وی افزود: بیمه تامین‌اجتماعی دانشجویان یکی دیگر از طرح‌های زیرمجموعه این نوع  بیمه است و این امکان را فراهم می‌آورد که ایام تحصیلات دانشگاهی،  به عنوان سوابق موثر در بازنشستگی بیمه‌شدگان دانشجو لحاظ شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم چنین صاحبان حرف و مشاغل آزاد و افرادی که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نییتند، می توانن با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد، از مزایای این نوع بیمه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط برخوردار شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول