اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه‌ها مقابل سیاه‌نمایی دشمن روشنگری کنند

استاندار همدان با بیان اینکه امروز رسالت رسانه‌ها مقابله با سیاه‌نمایی دشمن و روشنگری است گفت: مطالبه‌گری و نقد متفاوت از سیاه‌نمایی است.

رسانه‌ها مقابل سیاه‌نمایی دشمن روشنگری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان در جریان هجمه‌های خود علیه کشور قصد القای ناتوانی حکومت اسلامی در مدیریت جامعه را دارند که رسانه‌ها باید این سیاه‌نمایی را با بیان نقاط قوت پاسخ دهند.

وی ادامه داد: امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با بزرگترین تکنولوژی‌ها با دشمنان هماوردی می‌کنیم و در برخی موضوعات با کشورهای پیشرفته دنیا در رقابت هستیم، همین که با وجود فشار همه‌جانبه دشمن به نقطه خودتکایی رسیده‌ و روی پای خود ایستاده‌ایم بزرگترین دستاورد و ارزش برای ماست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز ۴۲ سال است که تحت تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستیم اما با اقتدار مقابل آنها ایستاده‌ایم گفت: جمهوری اسلامی با اتکا به داخل توانست زیر فشار این تحریم‌ها روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه و رسالت رسانه‌های ما این است که جلوی سیاه‌نمایی‌ها را بگیرند، مطالبه‌گری و نقد را متفاوت از سیاه‌نمایی عنوان کرد و گفت: باید ضمن بیان مشکلات، از نقاط قوت کشور و دستاوردها نیز سخن به میان آورد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رسانه‌ها باید نکات روشن و مثبت را بیان کنند گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رسانه‌ها باید امیدآفرینی کنند و در برابر سیاه‌نمایی دشمن، نسبت به بیان نقاط قوت بپردازند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز با بیان اینکه رسانه‌های همدان بسیار موقعیت‌شناس، عاقل و نجیب هستند و کارها و اخبار آنها همواره در چارچوب اخلاق و انصاف است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی بیان اینکه وظیفه اصلی ما حفظ جمهوری اسلامی و نظام ولایت است افزود: باید کارها به گونه‌ای تنظیم شود که ضمن حل مشکلات، نتیجه آن تقویت نظام باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز حفظ نظام از معبر عمومی مردم می‌گذرد چون اگر مردم نباشند حکومت نیز معنایی نخواهد داشت‌ گفت: باید مردم را راضی کنیم چون مردم عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: همه ما امروز تکلیف داریم هر آنچه در توان داریم به کار گیریم و انسان‌ها را با تبیین مسائل با نظام و انقلاب همراه کنیم تا خوش‌بین‌تر شوند.

وی گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک همه ما این است که گاهی اوقات برای اینکه نقدی بکنیم لباس و جسم را با یک تیراندازی به هم می‌دوزیم و گاهی نقدهایمان رنگ و بوی سیاه‌نمایی به خود می‌گیرد.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه آینه نظام آینه روشنی است و اگر نقطه سیاهی هم هست باید پاک شود و نباید با یک نقطه سیاه روی آینه کل آن را بشکنیم عنوان کرد: امروز دولت مردمی روی کار است، این دولت باید انقلاب را تقویت کند، ضعف سرمایه اجتماعی را جبران کند و آسیب‌ها را ترمیم ببخشد که با توجه به انبوهی از مشکلات برای این کار نیاز به همراهی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید همه توان را برای تقویت دولت به کار گیریم تا مشکلات را برطرف کند عنوان کرد: این همه کار انجام می‌شود اما مشکلاتی هم هست بنابراین نباید تنها مشکلات و معضلات را ببینیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: امروز فقر جامعه نیاز به دارو دارد نه زخم جدید؛ بنابراین باید با گفتمان و کار و فعالیت رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول