اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغازبکار دومین دوره هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان

دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان روز چهارشنبه 10 آذر به صورت الکترونیکی برگزار شد.

آغازبکار دومین دوره هیئت مدیره  انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: دومین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان این انجمن روز چهارشنبه 10 آذر از ساعت 8 صبح تا 14 به صورت الکترونیکی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

حسین روحی افزود: غلامعباس شمس الدینی، عبدالعلی پور اشرف و شهین صادقی به ترتیب حائز بیشترین آرا  به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و رضا زرگر و اسماعیل خاشعی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.همچنین جمیله دبیری‌نیا به عنوان بازرس اصلی و بهاره بیژنی پور  به عنوان بازرس علی البدل برای یک دوره یکساله برگزیده شدند.

هیئت رئیسه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان انتخاب شد

اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با هدف تعیین هیئت رئیسه، دبیر و مدیر روابط عمومی این تشکل برگزارشد.

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره قدردانی از مشارکت بسیار موثر اعضا، ناظرین، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان ۵داوطلب هیئت مدیره و ۲داوطلب بازرسان شرکت داشتند که انتخابات در فضایی کاملا صمیمی و بدون حاشیه برگزار شد. این اتفاق نشان از همدلی اعضا در تحقق اهداف جمعی است.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان افزود: از مجموع ۸۲ عضو که امکان شرکت در انتخابات را داشتند ۷۶ نفر یعنی قریب به 88درصد مشارکت داشتند که جای سپاس و قدردانی دارد.

شمس الدینی با اشاره به اولین نشست هیئت مدیره با هدف انتخاب هیئت رئیسه اضافه کرد :در این نشست علاوه بر انتخاب هیئت رئیسه، دبیر و مدیر روابط عمومی نیز با اکثریت آرا انتخاب شدند که نتایج آن به شرح ذیل است.

غلامعباس شمس الدینی رئیس، عبدالعلی پوراشرف نایب رییس، شهین صادقی خزانه دار، حسین روحی دبیر و سمانه کمالی باغستانی مدیر روابط عمومی این تشکل صنفی برگزیده شدند.

وی در پایان با قدردانی از تلاشهای هیئت مدیره، دبیر، روابط عمومی اولین دوره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، تصریح کرد: تردید ندارم که در این دوره هم مانند دوره گذشته، ضمن احترام به تشکلات دیگر در صدد تحقق همدلی ، پیگیری خواسته های بحق اعضا و دفاع از حقوق فعالان رسانه عضو این تشکل گام بر خواهیم  داشت البته انتظار ما از مجموعه مدیران دولتی، بخش خصوصی اینست که تکریم جایگاه فعالان این عرصه در ارتباطات و تعاملات فی مابین سرلوحه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: به زودی در نشستی صمیمی با اهالی رسانه برنامه های این تشکل تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول