اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع 21 تن گوشت قرمز ویژه نیازمندان در یزد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یزد با بیان این که به صورت مستمر در حال رصد شرایط استان هستیم، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با حمایت بنیاد احسان، توزیع 21 تن گوشت قرمز گوسفندی ویژه نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

توزیع 21 تن گوشت قرمز ویژه نیازمندان در یزد

علی‌اکبر محمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که محرومیت زدایی از جمله اولویت‌های در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است، اظهار کرد: برابر رسالت تعیین شده این ستاد به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشی مردم را بررسی می‌کند متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان می شود.

وی استفاده از ظرفیت خیرین نیکوکار را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای خدمت‌رسانی به مناطق محروم دانست و افزود: به همین منظور با حمایت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ره، ۲۱ تن گوشت قرمز گوسفندی بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

محمدپناه با بیان این‌که مشارکت گروه‌های جهادی مختلف در استان یزد برای محرومیت‌زدایی ستودنی است،گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی برای رفع محرومیت در نقاط مختلف استان انجام شده و انشاالله با حمایت خیرین همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول