اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شهرداری عقب‌ماندگی پروژه تصفیه‌خانه پسآب سمنان را جبران کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: جبران عقب‌ماندگی زمان‌بندی اجرای پروژه تصفیه‌خانه پسآب شهر سمنان برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی عملیات، از سوی شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

شهرداری عقب‌ماندگی پروژه تصفیه‌خانه پسآب سمنان را جبران کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضع اجرای طرح تصفیه‌خانه پسآب شهر سمنان اظهار کرد: تصمیم شهردار و حمایت شورای شهر سمنان در زمینه تصفیه‌خانه پسآب، بسیار هوشمندانه و آینده‌نگرانه است.

وی اضافه کرد: استفاده از بازتولید پسآب شهر سمنان، امری بسیار حائز اهمیت است که در آینده به موضوعی ضروری و ارزشمند تبدیل خواهد شد و نیاز است از امروز توجه جدی به آن صورت گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: حمایت قاطعانه دستگاه نظارتی از شهرداری در راستای اجرای هرچه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان در راستای بازتولید آب نیز امری بسیار ارزشمند است.

حمیدی افزود: با اجرا و ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان، می‌توان از خروجی آن برای تأمین بخشی از آب موردنیاز صنعت و همچنین آب موردنیاز مدیریت فضای سبز شهری شهرداری سمنان بهره برد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی جدی شهرداری و شورای شهر سمنان در خصوص ادامه و به اتمام رساندن پروژه تصفیه‌خانه پسآب شهر سمنان، شهرداری باید در آینده و فرارسیدن فصل گرما، پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت بوی تصفیه‌خانه در دستور کار قرار دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: جبران عقب‌ماندگی زمان‌بندی اجرای پروژه تصفیه‌خانه پسآب شهر سمنان نیز باید برای تسریع در امور و سرعت بخشیدن به روند اجرایی عملیات، از سوی شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

حمیدی تصریح کرد: ۷۰ کیلومتر از اجرای شبکه فاضلاب شهری سمنان باقیمانده که ضرورت دارد، شهرداری در این حوزه اقدامات را تسریع بخشیده و با اتصال انشعابات فاضلاب خانگی به شبکه شهری، از این ظرفیت برای بازتولید آب استفاده مطلوب کند.

وی تأکید کرد: در واگذاری آب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان، شهرک صنعتی باید در اولویت استفاده قرار گیرد تا بخشی از آب موردنیاز بخش صنعت تأمین شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های ملی و استانی برای مساعدت به شهرداری در خصوص تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سمنان و ارتقای خروجی آب به‌منظور استفاده در بخش صنعت و مدیریت فضای سبز شهری که نهایتاً باعث ارتقای شاخص‌های صنعتی و اقتصادی خواهد شد، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول