اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 400 کیلو تریاک از یک باند مواد مخدر در سیریک

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 423 کیلو و 100 گرم تریاک از یک باند مواد مخدر که قصد انتقال آن از دریا به خشکی را داشت، کشف شد.

کشف 400 کیلو تریاک از یک باند مواد مخدر در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که قصد انتقال یک محموله از دریا به خشکی داشتند شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع با هماهنگی مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سیریک به محل مورد نظر عزیمت و با هدایت ستادی پلیس مبارزه مواد مخدر استان، قایق حامل مواد مخدر و خودرو را شناسایی که حین انتقال محموله راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

در این هنگام یک دستگاه خودرو پژو پارس قصد ممانعت از توقیف خودرو پژو405 را داشت که در نهایت پس از تعقیب و گریز سریع و در یک عملیات ضربتی خودروها متوقف و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروها ۴۲۳ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول