اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بازیگر «بازی مرکب»‌ در فهرست برترین‌های سال

نیویورک تایمز «لی جونگ جه» بازیگر سریال بازی مرکب را در فهرست برترین ستارگان سال قرار داد.

بازیگر «بازی مرکب»‌ در فهرست برترین‌های سال

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی ستارگان سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده است که در موسیقی پاپ «اولیویا رودریگو» خواننده جوان آمریکایی، در سینما «آنجانو الیس»‌ بازیگر ۵۲ ساله آمریکایی، در هنر «جنیفر پکر» نقاش ۳۷ ساله و در تلویزیون «لی جونگ جه» بازیگر سریال بازی مرکب در این فهرست قرار دارند.

در این گزارش آمده: سرگرمی‌های خون آلود و بی رحمانه به ندرت مترادف با اجراهای پیچیده و ظریف است اما در «بازی مرکب» نتفلیکس، یک تریلر دیستوپیایی (پاد آرمانشهر) از کره جنوبی که در جهان فراگیر شد، «لی جونگ جه» ۴۹ ساله، دقیقاً این کار را انجام داد. او در نقش «سونگ گی هون» یک معتاد به قمار و تا خرخره بدهکار است و در حالی که در رقابت وحشتناک غیرقابل توصیفی می‌جنگد، بازی شگفت‌آور و ظریفی را ارائه می‌دهد.

«لی جونگ جه» بازیگری که تا کنون در چندین فیلم کره‌ای موفق مانند درام گانگستری «ما را از شر نجات دهید» بازی کرده است، کاراکتر گی هون را به عنوان یک قهرمان یا شرور، یک احمق یا یک کلاهبردار باهوش بازی نمی‌کند. چرا که احساسات گی هون بسیار پیچیده است. به گفته این بازیگر، «بازی مرکب» واقعاً نمایشی درباره بازی‌های بقا نیست؛ درباره مردم است.

«بازی مرکب» نیز به طور رسمی در سه رشته نامزد هفتاد و نهمین جوایز سالانه گلدن گلوب شده است که عبارتند از: «بهترین سریال تلویزیونی – درام»، «بهترین بازیگر مرد مجموعه تلویزیونی – درام» و بهترین بازیگر نقش مکمل (با بازی او یونگ-سو در نقش اوه ایل-نام).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول