اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام حزب الله: هدف از توطئه بین‌المللی علیه لبنان، ضربه زدن به مقاومت است

مسئول روابط خارجی جنبش حزب الله تأکید کرد، آنچه در لبنان می‌گذرد، توطئه بزرگ بین المللی است که هدف آن محاصره و ضربه زدن به مقاومت، گرسنه نگه داشتن مردم لبنان و حامیان مقاومت است.

مقام حزب الله: هدف از توطئه بین‌المللی علیه لبنان، ضربه زدن به مقاومت است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عمار الموسوی» مسئول روابط خارجی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا در سرقت پول مردم لبنان و حبس سپرده‌های آنها شریک است.

پایگاه خبری العهد به نقل از الموسوی گزارش داد، آنچه در لبنان می‌گذرد، توطئه بزرگ بین المللی است که هدف آن محاصره و ضربه زدن به مقاومت، گرسنه نگه داشتن مردم لبنان و حامیان مقاومت، تسلیم کردن مردم و دست برداشت از مقاومت است، عزت، کرامت، و موجودیت خود است.

وی تأکید کرد، تسلط آمریکا بر سیستم امنیتی، بانکی و سیاسی لبنان باید پایان یابد و همه لبنانی ها به ویژه آنهایی که مدعی عزت و سربلندی لبنان هستند، باید موضع قاطعی اتخاذ کنند، اما متاسفانه هیچ انتقاد یا محکومیتی علیه این دخالت آشکار نشنیده‌ایم.

این مسئول حزب الله با بیان اینکه هیچ مسئول لبنانی، موضع آمریکا و دخالت آشکار آن در امور لبنان را محکوم نکرده است، خاطر نشان کرد: «در موقعیتی هستیم که به سرعت به پیروزیهای بزرگ نزدیک می شویم و به این امر اطمینان داشته باشید».

الموسوی تصریح کرد، محور مقاومت بیش از ده سال در نبردهای طولانی، از عراق گرفته تا فلسطین، تا سوریه، لبنان و یمن به دستاوردهایی دست یافته است و به سرعت در حال تحقق پیروزیهای بزرگ است و محاصره و تضعیف مقاومت در لبنان و سوریه، صرفا تلاشی از سوی شکست خوردگانی است که در برابر مقاومت ما، عاجز مانده‌اند.

در همین ارتباط، حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله تأکید کرد، آمریکاییها در تلاش هستند که نقشه منطقه را بر اساس برنامه‌های خود ترسیم کنند؛ برنامه‌هایی که مبتنی بر غارت منابع و حمایت از دشمن اسرائیلی است.

این عضو حزب الله تصریح کرد، آمریکا از طریق مزدوران خود، جنگهایی را آغاز کرد و زمانی که در جنگ شکست خورد، این مزدوران را بر سایر مردم مسلط کرد و اجازه داد بیت المال را غارت کنند.

وی با بیان اینکه خنده دار است که آمریکاییها از مزدوران خود می‌خواهند که علیه فساد و افراد فاسد، اعلام انقلاب کنند، خاطر نشان کرد: «هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه در برابر این افراد و اربابان آنها، ایستادگی کنیم».

این مسئول حزب الله تأکید کرد، مردم لبنان نباید اجازه دهند که چنین افرادی به اتحاد ملی، خدشه وارد کنند، بلکه باید به گزینه مقاومتی پایبند باشند که خاک لبنان را آزاد کرد و باعث بازدارندگی در برابر دشمن اسرائیلی شدند.

وی خاطر نشان کرد، از این طریق، آمریکا درمانده خواهد شد و «تحقق این مسئله، نزدیکتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنیم».

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول