اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

میزبانی نامناسب قرقیزستان برای کشتی آلیش/تمرین در سالن سرد

تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان عصر امروز نخستین تمرین خود را در قرقیزستان برای حضور در جام بین‌المللی ارکینبایف انجام داد.

میزبانی نامناسب قرقیزستان برای کشتی آلیش/تمرین در سالن سرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قرقیزستان، تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان عصر امروز نخستین تمرین خود را در قرقیزستان برای حضور در جام بین‌المللی ارکینبایف انجام داد. 

* در حالی که اعلام شده بود از ساعت ۱۸ به وقت محلی تیم‌های قزاقستان، قرقیزستان و اوکراین هم به تمرینات اضافه می‌شوند این اتفاق رخ نداد و تعداد محدودی ورزشکار برای تمرین به سالن آمدند اما خبری از تمرین مشترک نبود در حالی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود این اتفاق رخ دهد. 

* بیشکک قرقیزستان در حالی این میزبانی را عهده‌دار است که شرایط میزبانی در حد و اندازه استانداردهای بین‌المللی نیست اما مسئولان فدراسیون پیش‌بینی لازم را داشتند و امکانات لازم در اختیار تیم قرار گرفته است‌ تا از نظر تغذیه مشکلی به وجود نیاید. 

* سالن تمرین هم بسیار سرد بود که باعث اعتراض مسئولان کشورمان شد هر چند نتیجه‌ای به همراه نداشت. 

* قرقیزستان مهد کشتی آلیش محسوب می‌شود و بارها میزبانی این مسابقات را برعهده داشته است‌ اما این دوره کیفیت غذا و امکانات مناسب نبود. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول