اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی آرمان گهر: برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم

سرمربی آرمان گهر گفت: برنامه ریزی و هدفگذاری ما جام حذفی نبود و فقط می‌خواستیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم.

سرمربی آرمان گهر: برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، قاسم شهبا پس از شکست مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایط خودش را دارد و در یک بازی باید برنده و بازنده مشخص شود. برنامه ریزی و هدفگذاری ما این جام نبود و فقط به دنبال بازی آبرومندانه مقابل تیم خوب نساجی بود. بچه های ما با کیفیت بازی کردند و  و موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما قسمت نبود که به گل برسیم. از این به بعد تمام تمرکز ما روی لیگ دسته اول است و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه الهامی از این تیم تعریف کرده است، گفت: الهامی لطف دارد، ما تیم با کیفیت و بازیکنان خوبی داریم و اگر به خود باوری برسیم، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. جام حذفی با لیگ فرق دارد و باید این مسابقه را فراموش کنیم. تمام تمرکزمان این است که در پایان فصل خوشحال باشیم. صحبت ها بر این است که به تیم کمک کنند و شرایط بهتری رقم بخورد.

سرمربی آرمان گهر گفت: تیم 35 نفره داریم و سعی می‌کنیم از همه استفاده کنیم. بحث بومی و غیر بومی نیست و یک تیم هستیم و باید با هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول