اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

وارد شدن ضربه 14 هزار میلیارد تومانی به «بنیان‌های مالی» قاچاقچیان مواد مخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه مقابله با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان ضربه به بنیان‌های مالی وارد شده و نسبت به سال‌های قبل بیش از ۶ برابر شده است.

وارد شدن ضربه 14 هزار میلیارد تومانی به «بنیان‌های مالی» قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، اسکندر مومنی،دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات این ستاد در مسیر مبارزه با مواد مخدر،بیان داشت:ما در حوزه مقابله، پیشگبری،درمان و توانمند سازی اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه مقابله با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر،گفت:بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان ضربه به بنیان‌های مالی وارد شده و نسبت به سالهای قبل بیش از ۶ برابر شده است.

مومنی با اشاره به برنامه‌های درمانی این ستاد، ابراز داشت:در حوزه درمان شیوه نامه‌ها و داروهای جدیدی در یکسال به بازار آمد و داروهای جدید نقش درمان کننده را دارند و اگر به کل کشور گسترش پیدا کند نقطه عطفی در درمان اعتیاد خواهد شد.

مومنی با اشاره به حوزه توانمند سازی،گفت: معتادان در کنار درمان باید مهارت یاد گیرند اما در حوزه ساماندهی هرچه جلو می‌رویم افق پیشرو باز است و بزرگنرین چالش ما به روز آمدی قانون مبارزه با مواد مخدر است.

دبیرکل ستاد مبازه با مواد مخدر با بیان اینکه لایحه بروز رسانی قانون مبارزه با مواد مخدر تهیه شده است،گفت: در هیچ جای دنیا معتاد عادی نمی‌تواند سه ماهه درمان شود چه برسد به اینکه معتاد متجاهر باشد.

مومنی اظهار امیدواری کرد: با تصویب قانون جدید مبارزه با مواد مخدر شتاب بیشتری بگیرد و نسبت به سه سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم مردم به صورت عینی این ساماندهی را احساس کنند.

مومنی از ساماندهی بیش از ۷۰ درصد معتادان متجاهر تاکنون خبر داد و گفت:در سال ۹۷ در تهران کمتر از ۴ هزار نفر ظرفیت نگهداری معتادان متحاهر را داشتیم اما اکنون ۱۶ هزار نفر  ظرفیت داریم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول