اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توجه به زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد/ وزارت کشور ظرفیت‌های گردشگری را معرفی کند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت کشور با استفاده از ظرفیت رسانه ملی ظرفیت‌های گردشگری استان را معرفی کند.

توجه به زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد/ وزارت کشور ظرفیت‌های گردشگری را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کارگروه گردشگری و خدمات سفر که با حضور دبیر خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد با تسلیت دهه اول فاطمیه گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بحث گردشگری و توریسم ویژه دیده شود.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همانطور که استان‌های شمالی در بحث گردشگری دیده می‌شود این استان هم دیده شود، افزود: وزارت توجه بیشتری به ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقدمات سفر گردشگران در دوران پساکرونا به کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود، گفت: اگر گردشگری آنطور که باید و شاید در  استان مورد توجه قرار می‌گرفت و اتفاق می‌افتاد این استان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اشتغال غنی می‌شد‌.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای توسعه گردشگری لازم است زیرساخت‌های حوزه گردشگری در استان جدی گرفته شود در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰۰ میلیارد تومان برای محور یاسوج _ سی‌سخت اختصاص یافت یا احداث بیمارستان در سی‌سخت همه در راستای توجه به مقوله مهم گردشگری است.

حاجی‌زاده با اشاره به مشکلات فراوان زیرساختی در شهر گردشگرپذیر سی‌سخت گفت: پیست اسکی کاکان یکی از ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است اما هیچ خدماتی در این مکان که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد ارائه  نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تله‌کابین یاسوج چه زمانی می‌خواهد تعیین تکلیف شود، افزود: استان به لحاظ زیرساخت‌های گردشگری عقب است اگر می‌خواهیم اشتغال و بیکاری را حل کنیم به زیرساخت‌های گردشگری توجه کنیم.
وی در ادامه سخنان خود در کارگروه گردشگری و خدمات سفر  با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پذیرش مسافران گفت: کارهای خوبی در فرودگاه یاسوج در زمان استاندار قبل و کنونی صورت گرفته است.

حاجی‌زاده عنوان کرد: مرز هوایی فرودگاه یاسوج به تصویب وزارت کشور رسیده و منتظر تصویب در هیات دولت هستیم، ضمن اینکه پروازهای تهران هر روز انجام شود و پرواز به مشهد مقدس دوباره از سر گرفته شود.

وی با تاکید بر ساماندهی خانه‌های استیجاری گفت: وزارت گردشگری با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کند.

وی با اشاره به ساماندهی پارک جنگلی و ساحلی یاسوج خواستار تعیین تکلیف پروژه گردشگری بلادشاپور و دهکده گردشگری چم‌شیر شد.

حاجی‌زاده با انتقاد از وضعیت نامناسب آبشار و تنگ مهریان یاسوج خاطرنشان کرد: شهرداری به این مکان مهم گردشگری جدی‌تر ورود کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول