اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خبر خوب| بانوی یزدی با هدیه تولدش زندانی آزاد کرد

یک بانوی جوان یزدی در سالروز تولدش بجای هدیه تولد از همسرش خواست هزینه کادوی تولدش را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اختصاص دهد.

خبر خوب| بانوی یزدی با هدیه تولدش زندانی آزاد کرد

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، صبح امروز ۲۸ آذرماه یک نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال را در قالب پویش«یلدای رهایی» به حساب ستاد دیه واریز کرد و زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی غیرعمد را فراهم نمود.

وی که تمایلی نداشت نام و تصویرش فاش شود در خصوص این اقدام خداپسندانه خود، اظهار کرد: امروز سالروز تولد همسرم هست و او بجای کادوی تولد از من خواست تا هزینه آن را برای آزادی زندانی مالی به حساب ستاد دیه واریز کنم و فیش پرداختی را به عنوان هدیه تولد به او بدهم.

این بانوی نیکوکار هم که خواست مشخصاتش فاش نشود به خبرنگار فارس، گفت: خواستم خوشحالی تولدم را با یک خانواده نیازمند شریک شوم و دعای خیر آنها را بدرقه ادامه زندگی خودم و خانواده‌ام کنم.

وی احساس مسئولیت در قبال همدیگر را یکی از رموز خوشبختی و شاد زیستن دانست و افزود: من اعتقاد دارم با این کار خیر همسرم درهای رحمت خداوند متعال بیش از پیش بر روی ما باز خواهد شد و این همان هدیه‌ای است که من به دنبال آن هستم.

این بانوی نیکوکار تصریح کرد: چه هدیه‌ای بهتر از این‌که بتوان آزادی را به یک محکوم که به دلیل غیرعمد در زندان تحمل حبس می‌کند اهدا نمود تا وی نیز شب یلدا را در کنار خانواده خود سپری کند.

نیکوکار گمنام یزدی گفت: بارها در زندگی دچار مشکلات مختلفی شدم و با لطف و عنایت خداوند متعال کارم به مو رسیده ولی پاره نشده است به همین دلیل خواستم امروز که به لطف خدا در شرایط مناسب اقتصادی هستم به شکرانه تمام الطاف الهی دلهایی را که به دلیل ناتوانی مالی شکسته اند شاد کنم تا دل خداوند هم شاد شود.

گفتنی است؛ این اقدام برای دومین روز متوالی در ستاد دیه استان یزد بوده و روز قبل نیز بانویی فیش کمک ۳۵ میلیون ریالی را به عنوان هدیه تولد به دوستش اهدا کرده است.

انتهای پیام/الف/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول