اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حادثه رانندگی در محور «نهبندان- زاهدان»؛ ۳ نفر جان باختند

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۱ محور «نهبندان- زاهدان» دو خودروی پژو ۴۰۵ که یکی از خودروها حامل سوخت قاچاق بوده » باهم برخورد و منجر به حریق شد.

حادثه رانندگی در محور «نهبندان- زاهدان»؛ ۳ نفر جان باختند

«حمزه اسعدزاده» معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: ساعت ۴:۳۰ صبح امروز یک حادثه رانندگی در محور «نهبندان- زاهدان» رخ داد.

وی بیان داشت: طی این حادثه دو خودروی پژو ۴۰۵  که یکی از خودروها حامل سوخت قاچاق بوده در کیلومتر ۴۱ محور «نهبندان- زاهدان» باهم برخورد کردند که منجر به حریق شد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به محض اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ نهبندان بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه در این حادثه  خودروی حامل سوخت غیرمجار دچار حریق شده بود.

اسعدزاده اضافه کرد: طی این حادثه ۳ نفر (۲ نفر از سرنشینان پژو حامل سوخت و راننده خودروی مقابل) سر صحنه حادثه جان باختند و همچنین یک نفر مصدوم با جراحات شدید توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی در پایان گفت: پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو حامل سوخت قاچاق عنوان کرده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول