اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خالد مشعل: در مرحله آماده‌سازی برای جنگ فراگیر قرار داریم

رئیس حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که در مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار داریم و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است

خالد مشعل: در مرحله آماده‌سازی برای جنگ فراگیر قرار داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد مشعل رئیس حماس در خارج از فلسطین خواستار هم‌افزایی تلاش امت اسلامی برای کمک به مسئله فلسطین و حمایت از ملت آن شد.

پایگاه خبری النشره به نقل از مشعل گزارش داد: «وضعیتی که اکنون در آن هستیم، در ضمن مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار دارد و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است که باید همه توجه‌ها معطوف آن شود».

وی تأکید کرد، حماس همچنان به مقاومت پایبند است تا وجب به وجب خاک فلسطین آزاد، و مقدسات امت اسلام در این سرزمین مبارک باز پس گرفته شود.

رئیس حماس در خارج خاطر نشان کرد: «آنچه به زور گرفته شده جز به زور گرفته نمی‌شود... شتاب برخی از رژیم‌ها برای عادی‌سازی با اسرائیل اشغالگر و آن را دوست و شریک صلح قلمداد کردن، محکوم است».

مشعل تأکید کرد، تمامی طرحهای رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و سرزمین فلسطین، باطل است و در واقعیت مالکیت آن و هویت عربی-اسلامی هیچ تغییری ایجاد خواهد کرد.

وی درباره لبنان نیز تأکید کرد، حماس به ثبات و حاکمیت لبنان اهمیت می‌دهد و وارد جنگ داخلی در ادوگاههای فلسطینی موجود در لبنان نمی‌شود؛ لذا باید همه جنایتکاران و عاملان کشتار «البرج الشمالی» مجازات شوند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول