اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قربانی: جام حذفی برای تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر فرصت خوبی است/ هدفمان محک زدن بازیکنان تیم است

سرمربی تیم رایکای بابل گفت: جام حذفی برای تیم‌های رده‌های پایین‌تر می‌تواند‌ فرصت خوبی باشد‌ تا بازیکنان خودشان را نشان دهند،‌ دید‌ ما هم نسبت به جام حذفی همین است که تیم یک محک خوبی بخورد.

قربانی: جام حذفی برای تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر فرصت خوبی است/ هدفمان محک زدن بازیکنان تیم است

به گزارش خبرگزاری فارس، پیروز قربانی، سرمربی تیم رایکا بابل در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی جام حذفی است و می‌تواند فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما‌ باشد، در مقابل تیم خوب ذوب‌آهن بتوانند‌ خودشان را نشان دهند و شایستگی‌هایشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان این بازی گفت: مصدوم و‌ محرومی‌ که به بازی نرسد نداریم، منتها یک سری مشکلاتی داریم که کارت یکی دو بازیکن هنوز صادر نشده به دلیل مشکلاتی که برای باز کردن پنجره داشتیم ولی به غیر از آن مشکلی نداریم.

قربانی خاطر نشان کرد: جام حذفی برای تیم‌های رده‌های پایین‌تر می‌تواند‌ فرصت خوبی باشد‌ تا بازیکنان خودشان را نشان دهند،‌ دید‌ ما هم نسبت به جام حذفی همین است که هم تیم یک محک خوبی بخورد هم بازیکنان جوان که‌ داریم از این فرصت استفاده‌ کنند‌ و پتانسیلی که دارند را نشان دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول