اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمزی: بزرگ‌ترین غایب تیم سرمربی آلومینیوم است/ هیچ بازی را دستکم نمی گیریم

مربی آلومینیوم اراک گفت: بزرگ‌ترین غایب تیم سرمربی تیم آلومینیوم است که امیدواریم کادر فنی بتواند جواب اعتماد آقای خطیبی را بدهد.

خرمزی: بزرگ‌ترین غایب تیم سرمربی  آلومینیوم است/ هیچ بازی را دستکم نمی گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود خرمزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیش از دیدار با فجرسپاسی در جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، هرتیمی که بیشتر تلاش کند موفق ‌می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم فجر را از قبل می‌شناسیم، یک بازی با این تیم انجام دادیم که موفق شدیم بازی قبل را با برد به پایان برسانیم.

مربی آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا را با تلاش کادر فنی و بازیکنان به خوبی برگزار خواهیم کرد تا از این مرحله عبور کنیم.

خرمزی درپاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت دروازه‌بانان اظهار داشت: هر چهار دروازه‌بان تیم خوب هستند و اگر خوب نبودند در تیم نبودند، امیدواریم هر کدام در بازی فردا در دروازه قرار می گیرد بازی خوبی به نمایش بگذارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور بازیکنان اصلی تیم فجر عنوان کرد: تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند همه بازیکنانشان در یک سطح هستند و دلیلی ندارد وقتی چند بازیکن اصلی در تیم نباشد گفته شود تیم ضعیف است، بازیکنان جوان با انگیزه بیشتر بازی می‌کنند، آلومینیوم تمام تلاش را داریم به روند رو به رشد ادامه دهیم.

 مربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: از بازیکنان خواسته‌ایم هیچ بازی را دست کم نگیرند، بازی فردا از سخت‌ترین بازی تیم آلومینیوم است، بزرگ‌ترین غایب تیم سرمربی تیم هستند که امیدواریم کادر فنی بتواند جواب اعتماد آقای خطیبی را بدهد.

به گزارش فارس،  رسول خطیبی به دلیل محرومیت در نشست خبری حضور نداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول